Багато хто з шанувальників італійського автовиробника жалівся на перехід з атмосферних 12-ти та 8-ми циліндрових моторів на турбодвигуни, але навіть вони зараз шоковані им фактом що вже незабаром італійці почнуть випускати електромобілі. Втім саме зараз розквіт технології турбомоторів, які демонструють просто феноминальні показники потужності та економічності одночасно. У порівнянні з попередником, моделлю з індексом 488, купе та родстер F8 вирізняються зменьшенням ваги, більшою потужністю та приходом нових сучасних технологій. Нова Ferrari F8 володіє всіма необхідними чеснотами суперкарів та здатна встановлювати стандарти не тільки серед однокласників а і для більш ексклюзивних гіперкарів. Втім, в літку ми вирішили спробувати на дорозі лише родстер F8 Spider, який впевнено крокує в сторону конкурентів Lamborghini Aventador Roadster та Porsche 911 Turbo S Cabriolet.
Тестовому автомобілю дуже личить жовтий кольор, який підкреслює неаби який самк власника цього родстера. Гостра як лезо передня частина кузова викликає заздрість пішоходів, а автовласникі все ж більше заглядають позаду цього суперкара. Як на нашу думку, саме задня частина має дуже привабливий вигляд. По перше позаду передніх сидінь розмішено унікальний 8-циліндровий турбодвигун об҆ ємом 3,9 літрів. Звук у цього мотора не просто шалений, він зводить з розуму всіх хто не байдужий до автомобільного мистецтва. Криша родстера складається позаду синінь всього за 14 секунд, відкриваючи чудовий вид на силову установку F8-го.
З натиском на червону кнопку запуску двигуна відбувається диво – прокидається монстр потужністю 711 к.с. та 770 Нм крутного моменту. Завдяки системі під назвою Adaptive Performance Launch відбувається дозування крутного момента для більш ефективної реалізації тяги на колесах під час старту. Управління моментом та надшвидка робота коробки перемикання швидкостей дозволяють суперкару долати позначку у 100 км/год всього за 2,9 секунди. Передачі перемикаються в автоматичному режимі дуже швидко, тому при розгоні водій і пассажир відчувають суттєві перевантаження.
Крім швидкого старту тестовий Ferrari F8 Spider здатен дуже якісно та впевнено долати повороти та навіть їхати боком. Контроль за ковзанням став необхідністю через те що автомобіль має задній привід та постійно провокує на швидку їзду. Якщо натискати на педаль газу занадто активно можна одразу відчути роботу електронних помічників, які не дозволять втратити контроль над автомобілем. Рульове кермо має меньший діаметр за рахунок чого реакції на руль стали значно гострішими та спортивнішими. В порівнянні з конкурентами новий F8 Spider відчувається більш агресивним та швидким, здатним граючись проходити гоночні траси. Приємні відчуття дотику на органи керування залишаються з нами у продовж всього тест-драйв, тому цей родстер отримує максимальні оцінки.
Майже всі небайдужі до автомобілів люди визнають новий Ferrari F8 Spider дуже красивим та приголомшивим суперкаром, але також слід відмітити інтер҆єр машини який захоплює не меньш ніж яскрава зовнішність. В екстер҆ єрі ми побачили бажання італійців зробити сучасний суперкар технологічним та вишуканим, а в середині він залишаєься ергономічним та спортивним до дрібниць. На відміну від конкурентів тут панує мінімалізм та відмова від зайвого обладнання. Втім і комфорт тут присутній, адже покупці цих автомобілів бажають отримувати крім спорту ще і високу якість оздоблення.
Інтер҆ єр F8 Spider вирізняється оригінальним стилем та архітектурою виконану в ретро стилі. Але знайшлося трохи місця і для інформаційно-розважальної системи з підтримкою Apple CarPlay. Майже всі органи керування автомобілем зосереджені на кермі, де вмістилися всі функції на спеціальному перемикачі режимів під назвою Manettino.
Порівняльна таблиця теста (максимальна кількість балів при оцінюванні - 10)
Параметры |
Ferrari F8 Spider |
Lamborghini Aventador Roadster |
Porsche 911 Turbo S Cabriolet |
Зовнішній вигляд |
10 |
10 |
10 |
Базова комплектація |
8 |
8 |
7 |
Опції (пакет) |
7 |
7 |
8 |
Якість обробки салона |
10 |
10 |
10 |
Прохідність |
- |
- |
- |
Шумоізоляція |
8 |
8 |
9 |
Розгін |
10 |
10 |
10 |
Гальмування |
10 |
10 |
10 |
Престижність володіння |
10 |
10 |
9 |
Втрата в ціні |
5 |
5 |
5 |
Вартість |
6 |
5 |
7 |
Безпека |
10 |
10 |
10 |
Витрата палива |
7 |
6 |
8 |
Витрати на обслуговування |
5 |
5 |
6 |
Керованість |
10 |
10 |
10 |
Дизайн |
10 |
10 |
10 |
Індивідуальність |
9 |
9 |
8 |
Вартість додаткового обладнання |
4 |
4 |
5 |
Дилерська мережа |
1 |
1 |
2 |
Надійність |
8 |
8 |
9 |
Всього: |
148 |
146 |
153 |
Місце: |
2 |
3 |
1 |
Час минає швидко і ми вже повинні повертати цей чудовий відкритий суперкар… До речі за оцінками від наших експертів він посів друге місце випередивши інший італійський суперкар на ім҆ я Lamborghini Aventador Roadster. Першим і не переможним визнано німецький прагматичний суперкар Porsche 911 Turbo S Cabriolet, який завдяки якості та співвідношенню ціни та можливостей перемагає будь якого апонента. На останок трохи про ціну, в базовому виконані Ferrari F8 Spider на Європейському ринку оцінюється у 270 тисяч євро…