Новачок базується на плаформі хетчбека 1-Series, але при цьому габаритні розміри купе значно більші. За рахунок двооб҆ ємного кузова в салоні Gran Coupe достатньо місця для чотирьох пасажирів та просторий багажний відсік. На тесті був доступний варіант купе з індексом 220d, а це означає що під капотом нашого автомобіля був 2-літровий дизельний мотор потужністю 190 к.с. та 400 Нм крутного моменту. Під час прискорення з 0 до 100 км/год ми отримали 7,5 секунд, що є непоганим показником серед компактних седанів та купе. Саме ця модифікація за всіма показниками максимально схожа з головним конкурентом Mercedes CLA 220d.
Всі моделі Gran Coupe в стандартні укомплектовані пакетом під назвою Sport, але за доплату у 3000 євро можна замовити опції пакету M Sport до якої увійшли 18-дюймові легкосплавні диски, віртуальний кокпіт BMW Cockpit Pro з 10,25-дюймовим екраном, оббивка салону шкірою Dakota, спортивні бампера та акценти з шильдиками M Sport. Крім цього в тестовій машині було спортивне рульове управління та підвіска BMW M Sport. Приблизно такі самі пакети та опції пропонують Mercedes CLA та Audi A3 sedan.
Інтер҆ єр BMW 2-Series Gran Coupe майже такий самий як і у хетчбека 1-Series і це не є критичним, адже архітектура панелі приладів та торпедо лаконічно оформлена, де матеріали обробки мають приємну фактуру та добре підігнані одне до одного. Кокпіт орієнтований до водія, за рахунок чого складається враження чудової та вивереної ергономіки.
За другим рядом сидінь розмістився доволі місткий багажний відсік об҆ ємом 430 літрів. Зазнаена місткість багажного відсіку лише на 50 літрів меньша за розміром від BMW 3-Series. Саме за рахунок практичності 2-Series Gran Coupe має всі шанси стати новим компактним стандартом на Європейському ринку нових автомобілів, звісно що це трапиться за умови перемоги над доволі потужними конкурентами. Не в останню чергу баварці сподіваються на витончений дизайн своєї новинки та на її динамічні властивості.
Під час тестових заїздів на модфікації BMW 220d Gran Coupe M Sport ми змогли в повній мірі насолодитися чудовою поведінкою купе на шляхах з різним типом покриття. В деяких моментах нам було дуже важко здогадатись що унас на тесті передньопривідний автомобіль. Але на думку багатьох експертів саме перехід на передній привід може коштувати баварцям реноме найкращих шассі у своєму класі. Втім, непогані гальма та робота автоматичної коробки перемикання швидкостей дійсно виводять новачка на більш високий рівень. Турбодизельний 4-циліндровий двигун дуже швидко та комфортно прискорює Gran Coupe з місця до 100 км/год. Саме цей двигун є оптимальним з точки зору динаміки та витрати пального.
Для поціновувачів інших типів силових установок передбачено бензинові агрегати об҆ ємом 2 та 1,5 літри. Базовий мотор розвиває 140 к.с. , яких достатньо для спокійного драйву, але він має всього 3 циліндри, тому варто придивитися до 4-циліндрового двигуна на 2 літри. В топовому виконанні його потужність складає 300 к.с. і він може агрегатуватися з системою повного приводу xDrive. Баварці як і очікується, залишили вибір силових агрегатів за покупцями, але лінійка моторів значно скоротилася.
Порівняльна таблиця теста (максимальна кількість балів при оцінюванні - 10)
Параметры |
Audi A3 |
Mercedes CLA |
BMW 2-Series Gran Coupe |
Зовнішній вигляд |
9 |
10 |
8 |
Базова комплектація |
7 |
7 |
7 |
Опції (пакет) |
7 |
7 |
7 |
Якість обробки салона |
8 |
8 |
8 |
Прохідність |
- |
- |
- |
Шумоізоляція |
9 |
9 |
9 |
Розгін |
9 |
8 |
10 |
Гальмування |
10 |
10 |
10 |
Престижність володіння |
9 |
10 |
9 |
Втрата в ціні |
5 |
6 |
5 |
Вартість |
6 |
6 |
7 |
Безпека |
10 |
10 |
10 |
Витрата палива |
8 |
8 |
8 |
Витрати на обслуговування |
5 |
4 |
5 |
Керованість |
9 |
8 |
9 |
Дизайн |
10 |
10 |
9 |
Індивідуальність |
7 |
7 |
7 |
Вартість додаткового обладнання |
6 |
5 |
6 |
Дилерська мережа |
4 |
4 |
4 |
Надійність |
9 |
9 |
9 |
Всього: |
147 |
146 |
147 |
Місце: |
1 |
2 |
1 |
На сьогоднішньому тесті ми зіткнулися з доволі різноплановими автомобілями, але шильдик M Sport виявися щасливим для BMW Gran Coupe. Перше місце розділили між собою тестовий BMW 220d та застарілий Audi A3. Лише на один пункт від переможців відстав Mercedes CLA, але саме він залишається еталоном дизайну та стилю в цьому класі…