Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!
Всього оголошень: 3241
За сьогодні: 0
Вже продано: 518
На перевірці: 0

Тест-Драйв:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Тест-драйв нового BMW 1-Series

В далекому 2003 році компанія BMW ризикнула власною репутацією та запустила у серію нову компактну модель, яка втім мала все те, за що фанати у всьому світі люблять та поважають баварські автомобілі. З того часу минуло 16 років і в BMW вирішили знову ризикнути, але на цей раз настількі нахабно, що клієнти почали досить жорстко критикувати марку. Перше і головне – більше ми не побачимо задньопривідного 1-Series і це сумно, адже ті емоції що дарував компактний попередник залишаться у минулому.

Сьогодні ми з҆ ясуємо як змінився BMW 1-Series та що запропонують баварці своїм шанувальникам у новому поколінні одинички. Новий хетчбек був презентований зовсім нещодавно, а ми вже отримали на тест 1-Series і збираємось поділитися враженнями про цей спортивний компактний автомобіль. По-перше, одиничка стала виглядати як всі передньоприводні хетчбеки, але це не означає що хетчбек не має власного стилю. Навпаки, перед нами справжній BMW з усіма відомими нам отрибутами. Яскравий зовнішній вигляд підкреслюють роздуті ніздрі радіаторної решітки та короткі звіси.

На тест нам дістався BMW 118d, який є оптимальним вибором з точки зору приємної динаміки та вигідної прайсової ціни. Передньопривідний хетчбек на дорозі виявився досить приємним та керованим, в поворотах поводив себе нейтрально і майже нічим не видавав тип приводу. В Європі ціни на дизельну версію з індексом 118d з пакетом M Sport стартують з позначки у 30 тисяч євро. Така модель оснащена модернізованим 4-циліндровим дизельним мотором об҆ ємом 2 літри. Силова установка видає 150 к.с. та 350 Нм крутного моменту, що досить непогано для динамічного драйву.

Розгін з 0 до 100 км/год відбувається за 8,5 секунд, а максимальна швидкість дорівнює 220 км/год. Середня витрата пального під час тесту склала 7,5 літрів, але слід врахувати що автомобіль тестувався у досить важких умовах. Крім автоматичної коробки перемикання швидкостей, яка була встановлена на наш хетчбек у базі може стояти 6-ступенева механіка. Автомобіль схуд на 15 кг і це дуже позитивно відзначилось не тільки на динаміці, а і на екологічності одиничкі. Новачок відповідає екологічним нормам євро 6 та викидає в атмосферу всього 108 г важких речовин на кілометр.

На дорозі 118d відчувається ніби ми їдемо в автомобілі класом вижче, можливо це пов҆ язано з тим що новачок схожий на старшу модель 3-Series. Вдосконалення конструкції шасі та впровадження сучасних технологій в інші вузли призвели до підвищення комфорту та їздових характеристик хетчбека.    

Крім нової зовнішності, BMW 1-Series отримав вискоякісний та модерновий інтер҆ єр. Архітектура панелі приладів та центральної консолі повторює 3-Series, що не дивно, адже в баварці полюбляють використовувати власний неповторний дизайн. В середині хетчбека, за рахунок нової бази збільшилося простору на задніх сидіннях. Відмінні сидіння попереду забезпечують чудову бокову підтримку та мають широкий спектр регулювань. В якості додаткового обладнання на тестовому автомобілі була встановлена система BMW Live Cockpit Plus з 8,8-дюймовим екраном та сенсорною шайбою контролера iDrive. Також цей пакет включає в себе систему голосового керування та Apple CarPlay.

Отже, новачок виявився досить просторим як спереду так  і з заду. Приємною несподіванкою став багажний відсік, здатний вмістити біля 350 літрів корисного об҆ єму.

Порівняльна таблиця теста (максимальна кількість балів при оцінюванні - 10)

Параметры

Audi A3

Mercedes-Benz A-Class

BMW 1-Series

VW Golf

Зовнішній вигляд

8

9

8

8

Базова комплектація

7

7

7

6

Опції (пакет)

7

7

7

8

Якість обробки салона

10

9

9

9

Прохідність

-

-

-

-

Шумоізоляція

9

9

9

9

Розгін

8

8

9

8

Гальмування

9

9

9

9

Престижність володіння

10

10

9

8

Втрата в ціні

8

8

7

7

Вартість

6

6

6

7

Безпека

10

10

10

10

Витрата палива

8

8

9

8

Витрати на обслуговування

8

7

8

9

Керованість

9

9

9

9

Дизайн

8

9

8

7

Індивідуальність

9

10

9

8

Вартість додаткового обладнання

5

5

5

6

Дилерська мережа

4

4

4

4

Надійність

9

9

9

9

Всього:

152

153

151

149

Місце:

2

1

3

4

На прикінці випробувань ми мали змогу познайомитись з флагманською модифікацією під назвою M135i xDrive, яка на сьогоднішній день є найбільш потужною та драйверською у сімействі 1-Series. Вирізняють таку версію глянцеві накладки та елементи спортивного декору. В салоні індивідуальні ремені безпеки та натуральні вставки з карбону або алюмінія. Головною перевагою новачка на полі конкурентів стане як не дивно – збалансованість у всіх дисциплінах. Якщо раніше Ви мали змогу виокремитися серед інших власників передньопривідних хетчбеків, то зараз зробити це вже не можливо…   

 

 

23.08.2019
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Тест-драйв нового BMW 1-Series

Політика конфіденційності