Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!

Тест-Драйв:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Перший тест нового Lexus UX

Японська компанія Lexus відома не тільки завдяки просуванню гібридних силових установок під капоти своїх автомобілів а і випуском розкішних позашляховиків, які вже давно привертають увагу автомобільної спільноти по всьому світу. Одним з перших преміум кроссоверів на ринку ще у далекому 1998 році став середньорозмірний SUV на ім҆ я RX. А сьогодні ми вперше випробуємо нову компактну модель Lexus UX на дорозі та порівняємо її з німецькими однокласниками.

На вулиці 2018-й рік, тож з моменту виходу першого кроссовера від Lexus минуло вже 20 років. Розвиток сегменту позашляховиків та популярність паркетників призвели до появи компактних та субкомпактних кроссоверів. Слідом за NX, який мав успіх на європейському ринку, японці вирішили випустити ще меншу модель на ім҆ я UX. Головними конкурентами для новачка експерти авторинку називають Mercedes GLA, BMW X1 та Audi Q3. Завдяки базовій версії Lexus UX, яка коштує від 30 тисяч євро, японський автовиробник зміг понизити планку цін та примусити конкурентів переглянути цінову політику в бік зменьшення вартості своїх моделей. Незважаючи на демократичну ціну нового Lexus UX, цей кроссовер ні в чому не поступається старшим моделям бренду. Компактний UX поєднує в собі спортивні риси та преміальне оснащення.

Lexus UX побудований на адаптованій платформі Toyota TNGA, яка для моделі UX називається GA-C та має більш преміальні особливості. Завдяки індивідуальним налаштуванням рульової рейки інженерам вдалося зменьшити вібрації та досягти необхідної гостроти керування. Компактний UX демонструє чудовий рівень зчеплення з поверхнею дороги та приємно дивує балансом між кмфортом та спортом. Значний вклад в таку поведінку безумовно внесла адаптивна підвіска, запозичена від флагманського купе LC. Водночас, поки невідомо як поведе себе UX на звичайних пасивних амортизаторах.   

Під капотом тестового Lexus UX 250h F Sport встановлений сучасний 2-літровий 4-циліндровий силовий агрегат поєднаний з електродвигуном. Максимальна потужність силової установки складає 176 к.с. яка через варіатор передається на передню вісь.

Розгін з 0 до 100 км/год триває 8,5 секунд. Максимальна швидкість кроссовера заявлена на позначці у 210 км/год. Приємною несподіванкою став показник витрат пального, який у середньому показав споживання на рівні 6 літрів на кожні 100 км пробігу. Головною перевагою UX над конкурентами є гібридна технологія, яка дозволяє зменшити викиди CO2 у повітря та забезпечити відповідність мотора до норм вихлопів Євро6.

Інтер'єр нового Lexus UX нарешті наблизився до преміум рівня і переконатися в цьому можна подивившись на матеріали та оцінивши якість обробки панелей всередині машини. Серед своїх родичів UX вирізняється простою та зрозумілою ергономікою,яка майже не потребує звикання. Архітектура торпедо не відволікає незрозумілими рішеннями та дозволяє відчувати себе за кермом кроссовера впевнено та вільно. На центральній консолі встановлено екран мультимедійної системи з сенсорним керуванням. В якості базового оснащення мультимедія має власні додатки для керування музикою, телефоном та іншими опціями і відверто кажучи це не зручно. Можливо згодом на цій моделі все ж таки з҆ явиться Apple CarPlay та Android Auto. Місця на передніх сидіннях достатньо для зручної посадки та комфортної їзди.

На задньому ряді сидін простору теж вистачає, тому Lexus UX може бути суто сімейним автомобілем. А ще у нього просторийбагажний відсік та багато кишень по салону дя зберігання дрібних речей.

Порівняльна таблиця тесту (максимальна кількість балів - 10)

Параметры

Mercedes-benz GLA

BMW X1

Audi Q3

Lexus UX

Зовнішній вигляд

8

9

10

9

Базова комплектація

8

8

8

9

Опції (пакет)

7

7

7

8

Якість обробки салону

9

9

10

9

Прохідність

-

-

-

-

Шумоізоляція

9

8

9

8

Розгін

8

9

9

8

Гальмування

9

9

9

9

Престижність володіння

9

8

9

8

Втрата в ціні

10

9

10

9

Вартість

8

9

8

8

Безпека

10

10

10

10

Витрата палива

9

9

9

10

Витрати на обслуговування

9

9

9

8

Керованість

9

10

9

9

Дизайн

9

9

10

10

Індивідуальність

9

9

9

10

Вартість додаткового обладнання

7

7

7

8

Дилерска мережа

8

9

8

7

Надійність

9

9

9

10

Всього:

164

166

169

167

Місце:

4

3

1

2

Звичайна практика порівняння конкурентів закінчилась несподіваним результатом - Lexus UX впевнено посів друге місце, поступившись лідерством лише новому Audi Q3, перевершити якого буде дуже важко. Орієнтовна вартість нашого тестового Lexus UX 250h F Sport складає 40 тисяч євро, що забагато як для компактного кроссовера. 

 

01.11.2018
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Перший тест нового Lexus UX

Політика конфіденційності