Компанія BMW є одним з лідерів у просуванні кроссоверів різних як за розмірами так і за призначенням. До появи паркетника під індексом X2 у модельній лінійці німецької марки вже значились такі кроссовери як X1, X3, X4, X5 та X6. Навіть після презентації, BMW X2 тривалий час залишався загадкою для багатьох експертів. І ось нарешті, цей приземистий компактний позашляховик, який чимось нагадує приподнятий хетчбек, стоїть перед нами у всій своїй красі. Габаритними розмірами та специфікацією, наш тестовий X2 скоріш за все буде конкурувати з такими автомобілями як Audi Q2 та Mercedes-benz GLA. Але слід нагадати, що жоден з конкурентів немає власної версії купе, тому порівнювати ці моделі можна хіба що з технічної точки зору та їздових властивостей.
Зовнішній вигляд нового BMW X2 багато в чому нагадує класичний кроссовер на ім҆ я X1, але на відміну від нього купе має короткі свіси та більш вишуканий вигляд. До переваг купе можна віднести широкий вибір кольорів та більш просунуту інформаційно-розважальну систему. Безумовно, найбільш яскравим елементом на задній стойці є значок BMW, який додає автомобілю харизми та індивідуальності.
Всередені BMW X2 панує дизайн запозичений у молодшого за рангом X1. Від найближчого родича дісталися панель приладів, блок клімат-контроля та монітор системи IDrive. Але є і вдосконалення – це більш якісні матеріали обробки, нові кольори та більш спортивні налаштування.
Також, ми встигли помітити, що стеля над головою водія нависає сильніше і тому у водіїв зростом понад 190 см можуть виникнути проблеми посадкою. Такі ж самі проблеми чекають на пасажирів заднього ряду сидінь, де місця невистачає для трьох дорослих. Багажний відсік X2 став на 35 літрів меньшим і складає 470 літрів корисного об҆ єму.
На початку продажів, кроссовер мав у своєму розпоряджені лише один двигун, але одразу чотири варіанти комплектацій в тому числі M Sport та X. Стосовно двигуна – це перевірений часом 2-літровий турбодизель на 190 к.с. та 400 Нм крутного моменту. В парі з силовою установкою агрегатується 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. Також паркетник оснащений фірмовою системою повного приводу xDrive. Під час тестів, повнопривідний X2 непогано справлявся з легким бездоріжжям, продемонстрував надійність та додав відчуття безпеки. Тестовий BMW X2 xDrive20d зміг подолати позначку у 100 км/год лише за 7,5 секунд. Незважаючи на потужну динаміку, середня витрата пального під час тесту склала всього 6 літрів на кожні 100 км пробігу.
Тестовий автомобіль крім пакету M Sport вирізнявся додатковим набором позашляхових опцій під назвою X. Така конфігурація виявилась на 1 см нижчоюніж базовий кроссовер, але в поєднанні з 19-дюймовими легкосплавними дисками, це не виглядає критичним. При бажанні трохи зекономити можна обійтися звичайними 17-дюймовими колесами, доречи вони не такі шумні і більш комфортні. Прайс тестової машини починається з позначки у 40 тисяч євро, це м҆ яко кажучи занадто. За такі кошти Ви отримаєте кроссовер в пакетному оснащені з деякими опціями. У конкурентів все виглядає трохи скромніше. Тож, всім бажаучим придбати саме BMW X2 ми рекомендуємо звернути увагу на базові бензинові версії з переднім приводом. Це дасть змогу зменьшити вартість машини на понад 20%, при цьому отримати стильний кроссовер в стилі купе.
Порівняльна таблиця тесту (максимальна кількість балів при оцінці - 10)
Параметри |
Audi Q2 |
Mercedes-benz GLA |
BMW X2 |
Зовнішній вигляд |
8 |
7 |
9 |
Базова комплектація |
7 |
7 |
8 |
Опції (пакет) |
9 |
8 |
9 |
Якість матеріалів обробки інтер’єру |
9 |
9 |
9 |
Прохідність |
- |
- |
- |
Шумоізоляція |
9 |
10 |
9 |
Розгін |
9 |
9 |
9 |
Гальмування |
9 |
9 |
9 |
Престижність володіння |
10 |
10 |
10 |
Втрата в ціні |
9 |
9 |
8 |
Вартість |
9 |
8 |
7 |
Безпека |
10 |
10 |
10 |
Витрати пального |
9 |
8 |
10 |
Витрати на обслуговування |
9 |
8 |
8 |
Керованість |
9 |
9 |
10 |
Дизайн |
9 |
8 |
9 |
Індивідуальність |
9 |
8 |
9 |
Вартість додаткового обладнання |
8 |
7 |
8 |
Дилерська мережа |
7 |
8 |
9 |
Надійність |
9 |
9 |
9 |
Всього: |
167 |
161 |
169 |
Місце: |
2 |
3 |
1 |
За результатами тесту безумовним лідером у журналістів та експертів став новий BMW X2. Він впевнено обійшов конкурентів та посів перше місце. З різницею у два бали фінішував компактний кроссовер від Audi під назвою Q2, а застарілий Mercedes-benz GLA вже не взмозі протиставити колегам щось суттєве…