Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!

Тест-Драйв:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Тест-драйв Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Схоже що компанія Alfa Romeo поступово виходить з кризи, адже поява таких моделей як Giulia і Stelvio повертають фанатів марки до часів коли автомобілі виглядали як витвори мистецтва і при цьому вони вміли дарувати позитивні емоції від керування. Сьогодні ми вперше спробуємо проїхати на зарядженій модифікації Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio та порівняти її з найближчими конкурентами з Німечини.

На шляху до успіху італійці наполегливо доводили предсерійні версії Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio до рівня таких конкурентів як Porsche Macan Turbo, Mercedes-AMG GLC 63 та BMW X3 М і треба визнати це їм вдалося. Інженери з Alfa Romeo випробовували ходові якості кроссовера на знаменитій трасі Нюрнбургринг. Під капотом Stelvio від Giulia Quadrifoglio опинився силовий агрегат від компанії Ferrari, він має 6 циліндрів та розвиває 503 к.с., які знімаються з 2,9 літрів.

В парі з двигуном агрегатується 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. Також, італійський позашляховик оснащений системою повного приводу Alfa Q4, яка у звичайному режимі відправляє 100% потужності на задні колеса, а при їх пробуксовці, крутний момент розподіляється до 50% на кожну з осей. Таким чином, кроссовер здатен долати відмітку у 100 км/год за 3,8 секунди. Це досить пристойний результат, якщо враховувати чималу вагу автомобіля. Максимальна швидкість Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio складає 280 км/год.  

Навіть у базових виконаннях, модель Stelvio наділена чудовими технічними характеристиками та має у своєму запасі набір опцій та функцій які допомагають отримати задоволення від драйву. Особлива модифікація на ім҆ я Quadrifoglio демонструє унікальний характер, який виражається у неймовірно потужній динаміці та чудовому звучанні двигуна. Завдяки гострим налаштуванням дросельного механізму та швидкій роботі автоматичної коробки перемикання швидкостей новий Stelvio впевнено набирає швидкість та при цьому вміє економити пальне. Середня витрата пального, яку продемонстрував топовий варіант кроссовера складала 14,5 літрів на кожні 100 км пробігу.

Після огляду зовнішнього вигляду позашляховика від Alfa Romeo потрапляємо всередину машини. Там нас зустрічає досить вишукана атмосфера, яка змусить приємно здивуватися навіть критично налаштованих покупців. Салон нового Stelvio оформлено зі смаком та відчувається вишуканий смак та стиль італійської школи дизайну. Інтер҆ єр Stelvio оброблений якісними матеріалами та вирізняється точною підгонкою елементів та деталей. Крім цього, нас вразили кольори, які італійці використали для підтримання ексклюзивності та розкошів. Звичайно, що наш максимально укомплектований екземпляр коштує не дешево, а ле в порівнянні з конкурентами на 20% дешевше. Топовий Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio оцінено у 75 тисяч євро.

На дорозі Stelvio Quadrifoglio постійно провокує на жорсткі прискорення та активну роботу кермом. В купі з повним приводом шассі кроссовера налаштоване на швидку реакцію у будь якій дорожній обстоновці. Автомобіль чудово керується, при цьому він може без перешкод проїхати поза асфальтовим покриттям. Тестовий позашляховик оснащений фірмовою системою зміни налаштувань роботи агрегату, підвіски, рульового керування за рахунок чого він має різний характер в залежності від дорожніх умов.

Stelvio чудово збалансований автомобіль, який все ж таки має власні недоліки – це значна маса кузова та занадто велики кріни у поворотах. До того ж, не слід забувати про дещо відсталу інформаційно-розважальну систему з обмеженим функціоналом. На відміну від конкурентів Stelvio Quadrifoglio продемонстрував більшу практичність, адже його багажне відділення складає 525 літрів. Після незначної трансформації, багажний відсік збільшується до понад 1700 літрів.

Порівняльна таблиця тесту (максимальна кількість балів при оцінці - 10)

Параметри

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Porsche

Macan Turbo

Mercedes-AMG GLC 63

BMW X3 М

Зовнішній вигляд

10

10

9

9

Базова комплектація

9

9

8

8

Опції (пакет)

10

9

9

9

Якість матеріалів обробки інтер’єру

9

10

9

9

Прохідність

8

8

8

8

Шумоізоляція

9

10

10

9

Розгін

10

10

9

9

Гальмування

9

10

9

9

Престижність володіння

9

10

10

9

Втрата в ціні

7

9

9

8

Вартість

9

8

9

9

Безпека

10

10

10

10

Витрати пального

7

8

9

9

Витрати на обслуговування

9

8

8

8

Керованість

10

10

9

10

Дизайн

9

10

9

9

Індивідуальність

10

10

9

9

Вартість додаткового обладнання

9

7

8

8

Дилерська мережа

6

7

8

9

Надійність

8

9

9

9

Всього:

177

182

178

177

Місце:

3

1

2

3

Настав час підвести підсумки порівняльної таблиці головних дійових осіб у классі заряджених преміум кроссоверів. І треба визнати, без несподіванок не обійшлося… Так, перше місце посів вже добре відомий Porsche Macan Turbo, з яким важко сперечатися у багатьох дисциплінах. Лише висока вартість та недуже розвинута дилерська мережа принесли переможцю мінімальну кількість балів. Друге місце дісталося Mercedes-AMG GLC 63, а за ним розмістилися BMW X3 М та Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. Отже сьогоднішній гість нашого тесту не зміг гідно протистояти лідерам класу, але не про все можно дізнатися з сухих цифр порівняльної таблиці…

12.01.2018
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Тест-драйв Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Політика конфіденційності