Volkswagen Polo 2018 модельного року по всіх параметрах перевершує стару модель, а досягається ця перевага за рахунок збільшення кількості електронних систем та функцій. Крім цього новачок може похизуватися промисловим дизайном екстер’єру та ергономічним та продуманим інтер’єром. Найбільш близьким конкурентом для лідера В-класу вважається інший німецький хетчбек на ім’я Ford Fiesta. В другому ешелоні компактних автомобілів розташувалися такі моделі як Seat Ibiza та Opel Corsa.
Зовнішній вигляд VW Polo залишився пізнаваним, а форма кузова нового хетчбека говорить лише про оновлення фірмового дизайну марки Volkswagen. Не дочекавшись революційних змін, власники Polo отримають більш спортивний автомобіль з покрашеними технічними характеристиками та новим мультимедійним обладнанням. Спеціалісти з екстер’єру змогли знизити коефіцієнт аеродинамічного спротиву тим самим слід очікувати зниження витрати пального та шуму при їзді на великих швидкостях.
Завдяки перевіреній платформі MQB, на якій базується новий Polo, автомобіль став легшим, довшим та нижчим, ніж модель попереднього покоління, крім цього на задньому ряді сидінь може з комфортом розміститися двоє дорослих чоловік.
В середині хетчбека нас зустрічає повністю перероблена центральна консоль, яка в топовому виконанні доповнена двома екранами. Один з моніторів виконує функцію віртуального кокпіта, а інший, розташований на торпедо виконує роль інформаційно-розважального комплексу. Доречи, базова панель приладів виглядає дуже переконливо і замовляти електронний варіант приладів не обов’язково.
Як відомо, конкуренція в класі компактних хетчбеків досить висока, тому німецькі виробники багато уваги приділяють саме внутрішньому середовищу своїх автомобілів. Всім відомий Ford Fiesta вже давно намагається вразити потенційних клієнтів якісними матеріалами обробки інтер’єру та м’якими поверхнями верхньої частини торпедо. Не відстає від Fiesta і новий Polo, який крім якісних матеріалів пропонує чудову ергономіку та зручну посадку.
Новий активний інформаційний дисплей буде доступний як опція, яка замінює класичні циферблати і буде коштувати біля 500 євро. Нажаль роздільна здатність 11,7-дюймового екрану дещо нижча ніж у моделі VW Golf, але у конкурентів все набагато гірше. На центральній консолі розташований 8-дюймовий сенсорний дисплей у якого високоякісна графіка та сучасна сенсорна панель.
Під капотом новачка може працювати один з восьми силових агрегатів. Базовий бензиновий мотор об’ємом 1 літр має три циліндри та різний рівень потужності. В залежності від налаштувань він розвиває 65,75,95 або 115 к.с. Крім цього двигуна німці пропонують 4-циліндровий 1,5-літровий агрегат з можливістю де активації двох циліндрів. Завдяки сучасній турбіні цей агрегат розвиває 150 к.с.
Не залишились без уваги дизельні технології моторобудування, які втілились у життя у вигляді 1,6-літрового двигуна на 80, 95 або 115 к.с. Середня витрата пального у бензинових моторів складає 5 літрів на 100 км пробігу, а у дизельних лише 4 літри.
На тесті ми випробовували 1-літровий бензиновий двигун на 95 к.с. Цей агрегат можна вважати золотою серединою у лінійці моторів, передбаченій для нового VW Polo. Річ у тому, що цей двигун крім економічної ефективності пропонує потужний запас тягового зусилля. Більш ніж достатня потужність у поєднанні з автоматичною коробкою перемикання швидкостей DSG дає чудовий динамічний результат. Розгін з 0 до 100 км/год триває лише 10,5 секунд. Для економії коштів можна замовити Polo на 5-ступеневій механіці, яка дарує позитивні відчуття від перемикання і стрімкого драйву. Задоволення за кермом дарує не тільки тестовий Polo, а і його родич Seat Ibiza та головний конкурент Ford Fiesta.
Дуже вдалим рішенням на новому Polo є система Sport Select, яка автоматично регулює роботу амортизаторів та дозволяє обирати декілька режимів водіння. Спортивний режим перетворює сімейний хетчбек у драйверське авто, а в комфорті можна долати сотні кілометрів без перевантаження на вестибулярний апарат. Серед переваг нового VW Polo слід згадати просторий багажний відсік, відмінні їздові якості та високий рівень пасивної та активної безпеки.
Орієнтовна вартість тестованого автомобіля у Європі складає 18,5 тисяч євро.
Порівняльна таблиця (максимальна кількість балів, якщо оцінка - 10)
Параметри |
Seat Ibiza |
Ford Fiesta |
Opel Corsa |
Volkswagen Polo |
Зовнішній вигляд |
10 |
10 |
10 |
10 |
Базова комплектація |
8 |
9 |
8 |
7 |
Опції (пакет) |
9 |
8 |
9 |
8 |
Якість обробки салону |
9 |
9 |
9 |
10 |
Прохідність |
- |
- |
- |
- |
Шумоізоляція |
9 |
9 |
8 |
9 |
Розгін |
9 |
9 |
8 |
9 |
Гальмування |
10 |
10 |
10 |
10 |
Престижність володіння |
8 |
8 |
8 |
9 |
Втрата в ціні |
7 |
8 |
7 |
9 |
Вартість |
6 |
7 |
6 |
5 |
Безпека |
9 |
9 |
9 |
9 |
Витрати пального |
10 |
9 |
9 |
10 |
Витрати на обслуговування |
9 |
9 |
9 |
9 |
Керованість |
10 |
9 |
8 |
10 |
Дизайн |
9 |
9 |
9 |
9 |
Індивідуальність |
7 |
7 |
6 |
7 |
Вартість додаткового обладнання |
8 |
9 |
9 |
8 |
Дилерська мережа |
7 |
8 |
7 |
7 |
Надійність |
9 |
9 |
9 |
9 |
Всього: |
163 |
165 |
158 |
164 |
Місце: |
3 |
1 |
4 |
2 |
Підводячи підсумки першого тесту та обзору нового покоління VW Polo ми з здивуванням констатуємо той факт, що хетчбек зайняв лише друге місце після свого одвічного ворога у обличчі Ford Fiesta. Ці дві моделі є безумовними лідерами В-класу і саме вони задають темп у боротьбі за найвищий п’єдестал. Третє місце посів Seat Ibiza, а останє четверте зайняв Opel Corsa. В будь якому разі розглянуті автомобілі заслуговують високих оцінок та можуть бути рекомендовані для придбання. Різноманітна цінова політика автовиробників дозволяє продумати покупку цих моделей на вигідних умовах, тому вибір залишається лише за Вами…