На європейському ринку нових автомобілів стабільним попитом користуються лише хєтчбеки С-класу. Найбільш поважним та відомим представником сегменту міських транспортних засобів є VW Golf. До другого ешелону потрапили такі моделі як Opel Astra, Ford Focus та французи Renault Megane та Peugeot 308. Конкуренція серед виробників настільки сильна, що маловідомі автомобілі взагалі не користуються попитом. Так було і з нашим сьогоднішнім героєм, який не міг знайти свого покупця і сподівався на диво.
Вже під час тесту ми дізналися, що новий Hyundai i30 з’явиться у салонах європейських дилерів на початку весни. В той же час, модель i30, дебютує на українському ринку з ціною – від 20 тисяч доларів. Перші враження від новачка досить приємні, слід окремо виділити чітку керованість та динамічність корейського хетчбеку. Непоганим швидкісним характеристикам нове покоління i30 має завдячувати турбованим двигунам, які посіли місце застарілих атмосфериків. Hyundai i30 був спроектований та розроблений з урахуванням потреб європейських споживачів, тому не дивно що своїми навичками він нагадує легендарний VW Golf. Корейський виробник пропонує доступний та привабливий автомобіль, який ще може приносити задоволення у кермуванні.
Зовнішній вигляд нового Hyundai i30 вразив нас класичними формами та фірмовим стилем бренду. Додаткової свіжості автомобілю додають світлодіодні ліхтарі та брутальна радіаторна решітка.
Після короткого тесту намагаємось зосередитись на інтер’єрі i30. Перше позитивне враження з’являється саме в середині хетчбеку де панує вишукана атмосфера. Майже по всьому салону використано м’який та якісний пластик. З місця водія відкривається непоганий вид на панель приборів та центральну консоль. Посередині торпедо встановлено нерухомий 8-ми дюймовий монітор інформаційно-розважальної системи з функціями Apple CarPlay та Android-Auto.
Щиток приборів виглядає досить лаконічно. Завдяки вдалому дизайну він не перегружений зайвою інформацією, як наприклад французки колеги. Зчитувати інформацію з спідометра та тахометра так само легко як і пересувати важіль 6-ступеневої механічної коробки перемикання швидкостей.
Поліпшення їздових характеристик відбулося головним чином за рахунок зменшення ваги i30. Також значну роль в покращені динаміки новачка зіграли турбовані силові агрегати. Базовою установкою для Hyundai i30 став 1,4-літровий двигун на 150 к.с. Розгін з 0 до 100 км/год у хетчбека оснащеного цим мотором триває 8,9 секунди. Середня витрата пального бензинової версії i30 складає біля 5 літрів на 100 км пробігу. Під час розгону двигун поводить себе прогнозовано та впевнено. Водночас, на низьких оборотах йому не вистачає крутного моменту, тому доводиться частіше наступати на педаль акселератора. Інша річ 1,6-літровий турбодизель CRDi, який може похизуватися більшою культурою роботи та низькою витратою пального.
Насправді, i30 є надзвичайно вишуканий автомобілем. На відміну від конкурентів, Hyundai i30 дуже добре почуває себе на заміських дорогах, де на перше місце виходить комфорт та зручність. Органи управління автомобілем розташовані на своїх місцях, тому звикнути до нового автомобіля не складає ніяких проблем. Рульове управління напрочуд різке та гостре через що можуть виникнути проблеми при спробі утримати автомобіль на вузьких вулицях та провулках.
Представники корейського виробника окремо наголошують на вдалому поєднанні опцій та функцій i30 при відносно не високій ціні автомобіля. В преміум комплектації під назвою SE увійшли такі речі як 17-дюймові легко сплавні диски, 2-х зонний клімат-контроль, світлодіодні фари, шкіряні сидіння з підігрівом та системи екстреного гальмування та утримання автомобіля у власній смузі. За додаткові опції потрібно доплачувати, але це не настільки критичні суми коштів як у конкурентів. До вже згаданого обладнання в нашому автомобілі були: навігаційна система, звуковий сигнал оповіщення мертвих зон та камера кругового огляду.
На задньому ряді сидінь достатньо місця для трьох дорослих чоловік. Крім цього, за сидіннями розташований 395-літровий багажний відсік. При складеному дивані об’єм багажника зростає до 1300 літрів.
Настала черга підбити підсумки тесту та підрахувати бали.
Порівняльна таблиця тесту (максимальна кількість балів при оцінці - 10)
Параметри |
Hyundai i30 |
VW Golf |
Ford Focus |
Opel Astra |
Зовнішній вигляд |
9 |
8 |
8 |
9 |
Базова комплектація |
9 |
7 |
8 |
8 |
Опції (пакет) |
10 |
7 |
8 |
8 |
Якість обробки інтер’єру |
9 |
10 |
9 |
9 |
Прохідність |
- |
- |
- |
- |
Шумоізоляція |
8 |
9 |
8 |
8 |
Розгін |
8 |
9 |
9 |
8 |
Гальмування |
9 |
9 |
9 |
9 |
Престиж |
7 |
9 |
8 |
8 |
Втрата в ціні |
6 |
7 |
7 |
7 |
Вартість |
8 |
7 |
8 |
8 |
Безпека |
9 |
9 |
9 |
9 |
Витрата пального |
8 |
9 |
8 |
8 |
Витрати на обслуговування |
8 |
7 |
7 |
7 |
Керованість |
8 |
9 |
9 |
8 |
Дизайн |
9 |
9 |
9 |
9 |
Індивідуальність |
6 |
8 |
7 |
7 |
Вартість додаткового обладнання |
9 |
7 |
8 |
8 |
Дилерська мережа |
8 |
8 |
7 |
6 |
Надійність |
9 |
9 |
9 |
9 |
Всього: |
157 |
157 |
155 |
153 |
Місце: |
1 |
1 |
2 |
3 |
І знову нас очікує сюрприз! Перше місце поділили між собою новий Hyundai i30 та VW Golf. На другому місці закріпився поважний Ford Focus, а вже за ним опинилась Astra. Можливо деякі оцінки слід вважати суб’єктивними, адже неможливо без упереджень розглядати настільки різні школи автомобілебудування. Кожен з фахівців має власну думку, щодо лідера С-класу і поки триває ця суперечка доти ми матимемо настільки широкий вибір автомобілів…