Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!

Тест-Драйв:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Огляд нового Lexus LC 500h

Несподівано для багатьох автомобільних експертів японська компанія Lexus вирішила налагодити випуск розкішного купе, яке представлятиме бренд у класі GranTurismo. Новий Lexus LC побудовано на сучасній платформі GA-L, а це означає, що двох дверна машина отримає задній привід і потужний 8-циліндровий бензиновий двигун.

Окрім LC японці планують використати цю платформу на представницькому седані LS та на менших за габаритами GS і IS. Сьогодні ми більш детально ознайомимося з гібридною модифікацією Lexus LC 500h та проаналізуємо її сильні та слабкі сторони на фоні конкурентів. Доречи, самі японці вважають, що їх купе конкуруватиме з такими автомобілями як BMW 6-Series, Mercedes-benz SL та Maserati GT. На європейському ринку найбільші продажі очікують на гібридну версію купе, а в інших регіонах світу шанувальники віддадуть перевагу класичному 8-циліндровому атмосферному двигуну. На вибір клієнтам буде запропоновано два варіанта моторів та три рівня комплектацій. Розкішна версія з приставкою «Люкс» отримує скляний дах, спортивна модифікація зможе похизуватися відповідними налаштуваннями та спортивними сидіннями, а екстремальна машина з пакетом спорт + додасть до базового обладнання активний задній диференціал, аеродинамічні елементи екстер’єру та різноманітні карбонові деталі.

З виходом Lexus LC, японці намагаються нагадати про більш ексклюзивну модель під назвою LFA, яка вже встигла потрапити до переліку найбільш бажаних гіперкарів сучасності. За рівнем керованості новий LC поступається лише флагманському LFA, тому можна впевнено казати про створення найбільш спортивного автомобіля під брендом Lexus. З динамічними характеристиками у нового купе також все гаразд! Під широким та довгим капотом встановлено атмосферну вісімку на 5 літрів, яка здатна розвивати 470 к.с.

З місця до 100 км/год Lexus LC 500 прискорюється за 4,4 секунди. Гібрид Lexus LC 500h оснащено менш потужною шісткою об’ємом 3,5 літри. Завдяки підсиленню електромотором модель LC 500h розмінює сотню за досить пристойні 4,7 секунди. Але при цьому гібрид економічніший за свого родича десь на 40%. Коробка перемикання передач CVT сприймається так само, як і 10-ступенева автоматична трансмісія. Завдяки специфічним налаштуванням водій Lexus LC 500 зможе насолоджуватися комфортом та чудовою плавністю ходу. Головною перевагою гібриду є його екологічність, що забезпечить зменшення обов’язкових платежів у вигляді податків та зборів.

Від яскравого екстер’єру пропонуємо перейти до не менш захопливого інтер’єру. Перше на що відразу звертаємо увагу – це розкішні матеріали обробки та висока якість складання. За цим досить важливим показником компанія Lexus нарешті наблизилась до німецьких конкурентів. З іншого боку шокує підхід до архітектурних рішень передньої панелі, де панує безлад та відсутність будь якої логіки. Ергономічна трагедія – саме цей вислів допоможе описати торпедо нового Lexus LC. Яскраві кольори в салоні купе не рятують від деяких промахів, які припустилися розробники цього незвичайного автомобіля.

Інформаційно-розважальна система розроблена за участі відомого виробника преміум акустики Mark Levinson тому вона може легко співпрацювати з сучасними смартфонами. За відмінне звучання музики відповідальна компанія Pioneer, якій належить славнозвісний преміум бренд Mark Levinson. Управління мультимедійними функціями покладено на систему Remote Touch Control, яка чимось нагадує IDrive від BMW.

Незважаючи на значні габарити в середині купе не так багато вільного місця. Автомобіль має посадкову формулу 2+2 тому на задньому сидінні місця достатньо лише для двох підлітків. За сидіннями розташований багажний відсік об’ємом 197 літрів. З огляду на показники  конкурентів, тестовий LC 500h виглядає м’яко кажучи не переконливо. Водночас, тестовий автомобіль може похизуватися довгим переліком електронного начиння та опцій.

На протязі багатьох років компанія Lexus створювала собі імідж надійних та довговічних транспортних засобів. Ця торгова марка завжди посідала найвищі місця в рейтингах задоволеності клієнтів. З виходом нової моделі все залишиться без змін і це мабуть єдине що цікавить потенційних клієнтів марки.

Порівняльна таблиця тесту (максимальна кількість балів при оцінці - 10)

Параметри

   Lexus LC

 Mercedes-benz SL

   BMW 6-series

      Maserati      GranTurismo  

Зовнішній вигляд

9

    9

   8

 10

Базова комплектація

         10

    9

   9

 10

Опції (пакет)

9

    8

   8

  9

Якість обробки інтер’єру

8

    9

   8

  9

Прохідність

-

    -

   -

  -

Шумоізоляція

        10

    9

   9

  8

Розгін

9

    9

   9

  9

Гальмування

         10

   10

  10

 10

Престиж

9

   10

   9

 10

Втрата в ціні

7

    6

   6

  6

Вартість

6

    5

   7

  5

Безпека

         10

   10

  10

  9

Витрата пального

8

    8

   8

  7

Витрати на обслуговування

6

    7

   7

  6

Керованість

8

    8

   9

  9

Дизайн

9

    9

   8

 10

Індивідуальність

9

    9

   9

 10

Вартість додаткового обладнання

7

    6

   6

  6

Дилерська мережа

4

    3

   3

  2

Надійність

         10

    9

   9

  8

Всього:

        158

  153

152

153

Місце:

1

    2

   3

  2

Підбиття підсумків не принесло несподіваних результатів. Без зайвих зусиль Lexus LC займає перше місце серед представників GT. Друге місце поділили між собою Mercedes-benz SL і Maserati GranTurismo, а на останньому четвертому місці опинився застарілий та «нікому не потрібний» BMW 6-Series. Серед прагматичних німців та легковажного італійця на лідируючи позиції вийшов практичний та зручний японець. Нажаль, з кожним роком популярність машин GT зменшується і вже через декілька років на ринку залишаться тільки найбільш успішніші моделі. Скоріш за все, саме Lexus LC буде радувати своїх власників надійністю та комфортом…

22.01.2017
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Огляд нового Lexus LC 500h

Політика конфіденційності