В залежності від силового агрегату електродвигун може виробляти пікову потужність до 200 к.с. протягом 10 секунд і крутний момент до 320 Нм, однак безперервна потужність розрахована на 90 к.с. На задній вісі встановлено електронно керований диференціал з обмеженням ковзання, що значно допомагає при керуванні автомобілем. Система акумуляторних батарей має компактні розміри що також сприяє компоновці технічних елементів в автомобілі. Підзаряжання системи відбувається під час уповільнення машини, коли енергія отримана від гальмування накопичується та зберігається в акумуляторі.
Повернімось до технічних характеристик 8-циліндрового двигуна V8 PHEV об’ємом 4 літри. Як ми вже зазначали він розвиває 800 к.с. та 1000 Нм крутного моменту. В залежності від моделі AMG на яку він встановлюється розгін з 0 до 100 км/год триває всього 3 секунди. Використання сучасних технологій Турбо наддуву забезпечує швидке згорання палива що прискорює реакцію автомобіля на натискання педалі газу. Однією з перших новий гібридний двигун отримує модель Mercedes-AMG GT73e.
Компанія AMG також розкрила деталі іншого гібридного варіанту E Performance з використанням чотирициліндрового бензинового двигуна, який, як очікується, дебютує в наступному C63 AMG. 2,0-літровий чотирициліндровий агрегат також використовуватиме турбонагнітач вихлопних газів з електричним приводом і вироблятиме 450 к.с. у поєднанні з піковою потужністю електродвигуна 200 к.с. це означає, що можливо більше 640 к.с. Тож з великою імовірністю новачок зможе легко покласти на лопатки навіть новий BMW M3.
На фініші презентації ми були відверто шоковані перспективами розробок спортивного підрозділу Mercedes, який прагне закріпити лідируючи позиції у сегменті заряджених моделей преміум рівня…