Сьогодні ми зупинимось на деяких особливостях версії N Line, тому почнімо з зовнішнього вигляду моделі. Серед прикрас екстер’єра виділяються 17-дюймові легкосплавні диски, передній сплітер, розширені колісні арки та подвійний вихлоп. Всередині кабіни встановлено пару спортивних сидінь, нове шкіряне кермо та шкіряна ручка коробки перемикання передач. Також є деякі червоні акценти на регуляторах обігрівача та дверних картках. На торпедо звертають на себе увагу два 10,25-дюймових екрана які використовуються для панелі приладів та інформаційно-розважальної системи.
До складу стандартного обладнання Hyundai i20 N Line потрапили світлодіодні фари, електропривід та підігрів дзеркал, клімат-контроль та камера кругового огляду. Опції з безпеки починаються з системи екстреного гальмування, круїз-контроля, та підтримка смуги руху. Наразі, виробник пропонує лише один варіант мотора – це 1-літровий турбоагрегат на 120 к.с. та 175 Нм крутного моменту. В парі з двигуном агрегатується 6-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей. На розгін з 0 до 100 км/год хетчбек витрачає близько 10 секунд, при цьому середня витрата пального не перевищить 6 літрів на кожні 100 км пробігу. За додаткову плату корейці пропонують опцію автоматичної коробки перемикання швидкостей з подвійним щепленням.
Загалом модель i20 N Line пропонує досить непогану динаміку при не високій вартості. Також до плюсів можна віднести яскраву зовнішність та широкий перелік базового обладнання, за яке у конкурентів треба доплатити. З нетерпінням очікуємо появу цього хетчбека на ринку після чого обов’язково зробимо більш змістовний тест новачка…