DS 9 отримає гібридні силові агрегати підтримані бензиновими моторами PureTech. В базовому виконанні седан отримає 1,6-літровий мотор з гібридним приводом потужністю 222 к.с. Бензиновий агрегат розвиває 178 к.с. а його електричний помічник лише 108 к.с. В парі ці мотори забезпечують 222 к.с. На розгін з 0 до 100 км\год седан витрачає 8,1 секунди. В парі з моторами агрегатується 8-ступеневий автомат. Гібрідний варіант з потужністю 355 к.с. може буде оснащений повним приводом. Найбільш ефективний привід плагін гібрида має запас хода в 50 км на електротязі, що робить його дуже привабливим в міському середовищі.
DS 9 побудований на платформі EMP2, розробленій концерном PSA для автомобілів які випускає Stellantis. Архітектура цієї платформи також використовується позашляховиком DS 7 Crossback. Отже, новачок має в довжину 4 метри та 93 сантиметри та 1 метр та 85 сантиметрів ширини. Таким чином він потрапляє в повноцінний сегмент Е-клас. Зовнішній вигляд нового DS 9 викликає асоціації з моделями Citroen минулого, які мали монументальний вигляд та притягували погляди інших учасників дорожнього руху. Хромовані елементи декору та радіаторна решітка, а також сучасна оптика доповнюють образ представницького автомобіля.
Інтер’єр має власні фішки та особливості, які роблять його цікавим та незвичним для більшості автомобілістів. Втім архітектура передньої панелі відображає погляд французів на розкіш та якість. При детальному огляді салону розумієш що багато речей є досить вдалими та практичними, а ергономіка навіть відповідає тенденціям ринку, коли на торпедо встановлено великий монітор мультимедійної системи. Віртуальний кокпіт у поєднанні з 12-дюймовим екраном дозволяє без зайвих труднощів керувати опціями та функціями в автомобілі.
Серед доступних опцій виділяються – оббивка з алькантари, світлодіодні фари Active Vision, спортивне кермо, безключовий доступ, передні сидіння з підігрівом та масажем, 19-дюймові колісні диски, двозонний клімат-контроль. Для DS 9 доступні три варіанти оздоблення, які впливають на вартість автомобіля. В максимальній версії новачок вартує 55 тисяч євро, що робить його флагманським седаном концерну PSA…