Технічна начинка Taycan Cross не відрізняється від презентованого раніше Taycan, тому ми лише нагадаємо основні характеристики двигуна та акумуляторної батареї. Подвійні електромотори розвивають 670 к.с. За рахунок гігантського крутного моменту автомобіль прискорюється дуже швидко. Шалена динаміка розгону на цифрах виглядає ще безумніше, адже першу сотню версія Turbo Cross Turismo долає всього за 3,3 секунди. Головними відмінностями двох різних кузовів Taycan є більші на 4,7 см колісна база та на 405 літрів багажний відсік Taycan Cross. Дизайнери Porsche спеціально для Cross Turismo додали пакет для бездоріжжя, який виглядає дещо посередньо та не додає автомобілю лоску. Також пневматична підвіска на Cross Turismo має розширений на 20 мм діапазон ходу.
Незважаючи на той факт що версія Taycan Cross Turismo важить на 15 кг більше ніж звичайний Taycan, електрокар зберігає низький центр ваги, на дорозі поводить себе дуже впевнено та стабільно. Нагадаємо що вага автомобіля складає 2,3 тони, що трохи більше ніж бензинові аналоги. Рульове управління Cross Turismo відчувається гострим та прогнозованим навіть у складних дорожніх умовах. Запас хода для зарядженого кросовера складає 400 км.
Інтер’єр вже встиг трохи набриднути, але претензій до ергономіки все ж не має. Якість матеріалів оздоблення на високому рівні, а рівень технологічності відповідає сучасним тенденціям в галузі. Але сказати що кокпіт у Porsche Taycan найкращий в світі ми не можемо.
Вартість нового Porsche Taycan Cross на європейському ринку починається з позначки у 125 тисяч євро. На інших ринках ціни на нову модель будуть сформовані трохи пізніше…