Втім не все так погано з флагманським седаном від Citroën. Новий DS 9 заслуговує на показ для ширшої аудиторії, але це відбудеться лише після старту продажів, які заплановані на літо 2020 року. DS 9 побудований на платформі під назвою EMP2, яка також використовується на седані Peugeot 508. На відміну від середньорозмірного 508-го, новачок розтягнувся в довжину майже на п҆ ять метрів, ставши найбільш крупним автомобілем у родині Citroën. Зовнішній вигляд DS 9 виявився настільки футуристичним та елегантним, що це мабуть один з найкращих зразків сучасного автомобільного мистецтва. Передня частина автомобіля має велику радіаторну решітку з «діамантовою» сіткою посередині та надсучасні фари Active LED Vision з п'ятьма окремими автоматичними режимами роботи. Також по всьому кузову зустрічаються хромовані елементи та різноманітні складні форми штампованих деталей кузова.
.jpg)
Інтер҆ єр вражає не тільки своїм власним стилем та неперевершеним дизайном, а і сучасними технологіями. Салон нового DS 9 оздоблено якісними матеіалами з чудовою деталізацією кожної найменьшої частини. Для салону флагмана передбачено шкіряне виконання у різних кольорах та відтінках. Іноді здається, що французи спромоглися розробити та реалізувати один з найкращих інтер҆ єрів у своєму класі. В середині DS 9 дуже просторо та світло і така атмосфера як найкраще підходить представницькому седану.
.jpg)
На борту новачка зосереджено всі суасні функції, які доступні французькому концерну – це адаптивний круїз-контроль, кругова камера огляду, система автоматичного паркування, інфрачервона камера нічного бачення та мультимедійна система з безліччю мультимедійних можливостей. В кожній з версій DS 9 використовується 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. Гібридна силова установка, що працює під капотом француза має 1,6-літровий бензиновий двигун та елекромотор. Таким чином, загальна потужність базової модифікації седана складає 222 к.с. В топовому варіанті машина оснащена повним приводом та двигуном на 355 к.с. та додатковим електромотором на 108 к.с. За попередньою інформацією, середня витрата пального складатиме біля 4 літрів на кожні 100 км пробігу. Перші серійні автомобілі зявляться у салонах дилерських центрів вже зовсім скоро, тому відома вартість базового седана, яка не перевищить 35 тисяч євро…