В розробці Toyota Yaris GR приймав участь підрозділ Toyota Gazoo Racing та партнер Toyota в WRC - Tommi Mäkinen Racing. Унікальність хетчбека полягає в спеціальній платформі з двома дверима та нового шасі та підвіки, крім цього під капотом встановлено 3-циліндровий турбодвигун об҆ ємом 1,6 літри потужністю 260 к.с. та 360 Нм крутного моменту. За попередньою інформацією, на розгін з 0 до 100 км/год Yaris GR необхідно 5,5 секунд. Потужність двигуна передається на повнопривідне шасі автомобіля за допомогою 6-ступеневої механічної коробки перемикання швидкостей. Крім цього, на машину встановлено дифференціал та унікальну муфту для розподілення крутного моменту між передньою та задньою вісю.
Новачок доступний лише у тридверному кузові, який гарантує необхідну жорсткість кузова, зменьшену вагу та кращю аеродинаміку. Капот, кришка багажника та дверей виготовлено з алюмінію. Лінія даху на 9 см нижча ніж у звичайному хетчбеку Yaris. Шасі нового Toyota Yaris GR має розширену колею для розміщення в колісних арках потужних 18-дюймових шин Dunlop SP Sport.
Зовні новачок виглядає дуже агресивно, а в середині ми побачили скромний інтер҆ єр з усіма зручностями та функціями 2020 року. Салон хетчбека справляє враження якісного та ергономічно продуманого. Спортивні акценти не дратують, а лише дають впевненість у можливостях цього малюка на дорозі.
Поява новачка на європейських шляхах очікується навесні 2020 року. Інформації щодо цін на топовий Toyota Yaris GR поки що не має, але спеціалісти впевнені, що прайс на цю модель буде починатися від 40 тисяч євро…