На відміну від старших родичів, новачок не отримає повний привід навіть у якості додаткового обладнання. Skoda Kamiq має просторий та практичний салон, який може посперечатися з простором навіть з моделлю на ім҆ я Octavia. Головним конкурентом новому Kamiq називають француза Citroen C3 Aircross, але чех здається більш збалансованим та якісним. Насамперед в очі впадає ергономічний інтер҆ єр та добротні матеріали оздоблення. Завершує картину просторий 400-літровий багажний відсік, який вміщує речі всіх пасажирів кроссовера.
Салон запозичений у Scala навіть у дрібних деталей повторює хечбек. Якість матеріалів інтер҆ єру типово висока для Skoda, тому клієнти які звикли до чеського бренду залишаться задоволеними. М'який пластик зустрічається не тільки у верхній частині торпедо, а і на дверних картах. На борту Skoda Kamiq може бути присутній 10,25 дюймовий сенсорний монітор та мультимедійна система з підтримкою смартфонів.
В технічному плані новачок тримає стандарт концерну Volkswagen AG. Під капотом Skoda Kamiq встановлюються як бензинові так і дизельні мотори. Базовий бензиновий силовий агрегат об҆ ємом 1 літр видає 95 або 115 к.с. Його три циліндра з легкістю справляються з невеличким за розмірами кроссовером. Дуже цікаво виглядає 4-циліндровий мотор на 1,5 літри. Він розвиває 150 к.с. та агрегатується не тільки з механікою, а і з автоматом. Дизельний двигун поки що один – це вже відомий 1,6-літровий мотор потужністю 115 к.с. Середня витрата пального турбодизельного Kamiq коливається на рівні 5,5 літрів на кожні 100 км пробігу.
Стосовно цін на новий кроссовер чехи поки що не визначились, але відомо що вартість начальної версії кроссовера починатиметься з позначки у 20 тисяч євро. Поява Skoda Kamiq на європейському ринку очікується на прикінці літа…