Нова Toyota Corolla пропонується з одним з трьох варіантів бензинових двигунів. В базі встановлюється 1,2-літровий мотор, а вже далі пропонуються гібридні силові установки. Мова йде про 1,8-літровий двигун запозичений у Toyota Prius. На вершині модельної лінійки розташований 2-літровий агрегат на 177 к.с. Скоріш за все найбільш популярним стане саме гібрид на основі 1,8-літрового мотора, який розвиватиме трохи більше 100 к.с. та зможе прискорювати седан з 0 до 100 км/год за 11 секунд. При цьому середня витрата пального повинна складати менше 5 літрів на кожні 100 км пробігу.
В Європі клієнтам запропонують чотири рівня оздоблення починаючи з начального рівня Icon до якого увійдуть 16-дюймові легкосплавні колеса, 8-дюймовий екран мультимедійної системи та кондиціонер. Наступний рівень називається Icon Tech і він вже отримає навігацію, більший екран інформаційно-розважальної системи та парктронік. Топові версії Corolla матимуть все що тільки можна уявити в С-класі, але і ціна таких седанів буде вище 30 тисяч євро. За рівнем якості матеріалів оздоблення, японці нарешті підібралися до європейських конкурентів, зокрема до моделі Skoda Octavia. Багажний відсік невеликий, його об҆ єм коливається в діапазоні від 313 до 360 літрів в залежності від силової установки та додаткового обладнання. Загалом інтер҆ єр Toyota Corolla справляє дуже непогане враження, за рахунок більш практичної архітектури він виглядає більш ергономічно та збалансовано. Розширені мультимедійні можливості та сучасні опції роблять новачка досить привабливим у довгостроковій переспективі.
Нове покоління Toyota Corolla вже надійшло до дилерських центрів у східній європі. Седан широко презентовано в Україні, тому обирати вже є з чого. Модель 1.8 Design Hybrid оцінена в 30 тисяч долларів, що досить непогано враховуючи оснащення седана. Японський виробник очікує на зростання продажів за рахунок перспективної Corolla вже у цьому році…