При проектуванні Skoda Scala, чехи використали вже відому платформу під назвою MQB A0, яка лежить в основі різноманітних моделей концерну VW в тому числі Seat Ibiza або VW Polo. Саме завдяки цьому рішенню хетчбек виявився на 10% дешевшим за схожі по габаритам Seat Leon та Audi A3. При цьому ознайомившись з функціями та обладнанням, яке поставляється на хетчбек не можна казати що це дешеве авто. На вибір клієнтів пропонується лінійка бензинових турбодвигунів невеликого об҆ єму та один турбодизель. Діапазон потужності моторів варіюється від 90 до 150 к.с. В парі з силовими установками агрегатуються 6-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей або роботизований автомат.
В базову версію з приставкою S увійшли легкосплавні диски на 16 дюймів, LED фари, кондиціонер, електростекла та 6,5-дюймовий монітор мультимедійної системи. В наступній за рангом SE вже присутній круїз-контроль, та інформаційно-розважальний комплекс з 8-дюймовим екраном та підтримкою програм Android та Apple. В розширеному варіанті цієї модифікації до комплекту потрапляють 17-дюймові диски та клімат-контроль. Ціни починаються з 20 тисяч євро за базовий хетчбек з 90-сильним трициліндровим бензиновим двигуном. Звісно що 3-циліндровий силовий агрегат потребує досить помірну кількість палива при цьому його динамічні властивості далекі від ідеальних. Не зважаючи на постійний страх перед дизельгейтом ми рекомендуємо звернути увагу на 1,6-літровий 115-и сильний дизельний двигун, який має чотири циліндри та працює досить впевнено в будьяких умовах. Середня витрата пального складає всього 4 літри палива на кожні 100 км пробігу.
Практичність хетчбека підтверджує великий багажний відсік, ємністю біля 467 літрів. На задньому ряді сидінь місця достатньо для трьох дорослих пасажирів середньої статури. Оснащення Skoda Scala сучасними опціями та функціями робить цей автомобіль одним з ймовірних лідерів С-сегменту. Якість матеріалів оздоблення інтер҆ єру дуже висока і м҆ який пластик на торпедо відповідає стандартам бренду…