Ford Focus ST 2019 модельного року має 4-циліндровий бензиновий двигун об҆ ємом 2,3 літри, який завдяки турбонагнітачу видає 315 к.с. та 420 Нм крутного моменту, що більше ніж у таких хотхетчів як Renault Megane R.S., Honda Civic Type R та VW Golf GTI. Такої потужності достатньо для прискорення з 0 до 100 км/год лише за 6 секунд. Двигун на Focus ST має технологію anti-lag, саме така використовується на позашляховику F-150 Raptor. Окрім бензинового мотора, заряджений Focus може похизуватися турбодизелем на два літри та потужністю 190 к.с. та 400 Нм крутного моменту. Дизельний ST набагато економічніший, що має свої плюси при використанні машини кожного дня. Німці встановили на підігріту модифікацію електронний диференціал завдяки якому крутний момент розподіляється по вісям в залежності навантаження.
Дорожній просвіт в порівнянні з звичайними хетчбеками зменшено на 10 мм, також машина отримала персональні шини Michelin Sport Pilot 4S. У стандартній комплектації використовується 6-ступенева коробка перемикання швидкостей, за доплату є можливість замовити 7-ступеневй автомат. Найбільш вдала зовнішність нового покоління Ford Focus саме у спортивній ST, яка отримала індивідуальні елементи оздоблення, спойлер, накладки та рідки кольори кузова.
В середині Ford Focus ST зустрічається чимало знакових деталей, таких як спортивні ковші від Recaro та накладки на педалі. Для сучасних водіїв передбачена мульимедійна система Ford SYNC 3 з 8-дюймовим дисплеєм, розташованим по центру торпедо. Матеріали оздоблення виглядають дуже привабливо та якісно. Інтер҆ єр має чудову ергономіку та вдалі архітектурні рішення.
На європейському ринку Ford Focus ST коштуватиме біля 30 тисяч євро у базовій модифікації. Топовий хетчбек вже надійшов у продаж, тому через декілька місяців він з҆ явиться на інших ринках…