Зі слів виробника, нове покоління міського Renault Clio немає жодної деталі від попередньої генерації. Жорсткий контроль якості збирання дозволив французам вийти на новий рівень і зменшити зазори між кузовними панелями до мінімума. Екстер҆ єр хетчбека відтепер нагадує модель Renault Megane, адже форма світлодіодних ходових вогнів тут така сама.
Приємною несподіванкою став багажний відсік, який збільшився в обємі з 300 до 390 літрів. Тож можна з впевненістю казати що новачок став більш сімейним транспортним засобом. Інтер҆ єр нового Clio змінився кардинально і це головна несподіванка прем҆ єри. Передня панель отримала цифрові прилади та величезний монітор мультимедійної системи. Матеріали оздоблення виглядають більш якісно та стильно, за що авто отримає додатковий плюс.
Серед можливих модифікацій Renault Clio є два варіанти - спортивний RS Line та люксовий Initiale Paris. Для першого характерний спеціальний обвіс, 17-дюймові легкосплавні диски, спорт сидіння та декоративн накладки по салону. А в топовій версії на борту хетчбека буде присутнє хромове оздоблення, шкіряний салон та повний електропакет.
Під капотом Clio ми побачимо тількі турбовані двигуни потужністю від 100 до 117 к.с. В парі з моторами агрегатується механічна коробка перемикання швидкостей або варіатор. Автомобіль побудований на платформі під назвою CMF-B, яка уніфікована з старшими родичами CMF-A і CMF-C. Згодом на базі Renault Clio вийде його японський родич Nissan Micra, але на відміну від останнього європейський хетч буде продаватися лише в Європі. Маштабна презентація новинки запланована на Женевській автосалон, який пройде в березні цього року. Орієнтовна базова вартість Clio становитиме біля 16 тисяч євро…