Під час презентації найбільше питань виникало до технічних характеристик культового купе, адже за попередньою інформацією багато компонентів нова Supra отримала від родстера BMW Z4. Як не дивно найменше нарікань викликає 3-літровий двигун потужністю 335 к.с. в парі з яким працює 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей ZF. Заявлений розгін з 0 до 100 км/год всього 4,3 секунди, а максимальна швидкість 250 км/год. Європейські версії Toyota Supra матимуть активний диференціал та спеціальний блок керування під назвою ECU. На японському ринку пропонуватимуть два варіанти 4-циліндрового бензинового мотора об҆ ємом 2 літри. У модифікації Supra SZ потужність складатиме 194 к.с. а у SZ-R 255 к.с. В останньому варіанті купе долатиме першу сотню всього за 5,2 секунди.
Габаритні розміри у нової Supra трохи більші ніж у модеі GT86, а завдяки довгому капоту який відсилає нас до класичної Toyota 2000GT складається враження, що новачок виконаний у ретро стилі.
В салоні купе не все так вишукано та якісно як у родстері BMW Z4, але відчувається вплив німецького бренду в деталях. Центральна консоль розоблена з метою досягнення спортивної посадки водія. Ергономіка знаходиться на досить непоганому рівні, а якість матеріалів обробки цілком задовільна. Втім, враховуючи вартість нового автомобіля ми чекали чогось більшого.
До базової комплектації Toyota Supra потрапили 19-дюймові легкосплавні диски, світлодіодні фари, клімаична установка, безключовий доступ та камери заднього виду. Дозамовивши версію з шильдиком Pro, клієнти отримають стереосистему JBL, моживість підключення телефону та шкіряний салон. Ексклюзивна Supra A90 Edition отримає матовий колір кузова Storm Grey та чорні 19-дюймові диски. Орієнтовна вартість нового купе на європейському ринку складатиме 60 тисяч євро…