Перше що привертає увагу в новому Mercedes CLA – це його габарити, які виросли по всім напрямкам, а саме: в довжину на 5 см та у ширину на 0,5 см. Виробнику вдалося розжирити задню та передню колею майже на 6 см. На відміну від попередника, форма кузова виглядає більш гармонійно та цілісно. Колісна база на 3 см довша за хетчбек A-Class, тому на задньому сидінні зросла кількість простору для пассажирів. Єдине що стало меньше – це об҆ єм багажника, але не набагато. У новачка багажний відсік має об҆ єм 460 ітрів проти 470 літрів у попередника.
Інтер҆ єр такий самий як на хетчбеку A-Class, але мультимедійна система MBUX доопрацьована та має більше можливостей. Мабудь саме на інформаційно-розважальному комплексі німці роблять акцент, адже привезли новий CLA до Лас-вегасу спеціально на виставку CES. Серед нових функцій відзначимо можливість керування жестами та голосом. Якість матеріалів оздоблення виявилась на найвищому рівні, тому очікуємо досить немалу ціну навіть за базову версію Mercedes CLA.
В Лас-вегасі продемонстрували модифікацію CLA 250, а це означає, що під капотом працює 4-циліндровий бензиновий мотор на 220 к.с. В парі з двигуном поставляється повний привід та автоматична коробка перемикання швидкостей. Згодом на ринки європи потраплять спеціальні версії CLA 35 AMG і CLA 45 AMG, які отримають топові мотори та оснащення. На виставці виробник оголосив орієнтовні ціни на свою новинку. Так, за базовий CLA 180 потрібно викласти не меньш ніж 30 тисяч євро…