Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!
Всього оголошень: 3259
За сьогодні: 0
Вже продано: 522
На перевірці: 0

Авто новини:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Головна прем҆ єра від Audi в 2018 році

В цьому році компанія Audi презентувала історичну модель свого першого електричного кроссовера на ім҆ я E-tron. Саме з цим автомобілем німці спробують подолати таких конкурентів як Tesla Model X та Jaguar I-Pace, які вже їздять звичайними шляхами по всьому світу, при цьому в якості пального використовують лише електричну енергію. Отже, зустрічаємо новий електрокроссовер Audi E-tron 55 quattro.

Тест–драйв моделі E-tron проходив на Близькому Сході, що має символічний збіг, адже саме в цьому регіоні відбувається видобуток нафти, з якої виробляють бензин та дизельне паливо. Мабудь вже через 5-10 років про нафту вже і не згадають, а все через стрімкий розвиток електроенергетики та акумуляторів. Оскільки Audi E-tron є новачком в електриці запас ходу цього кроссовера без дозарядки складає всього 400 км. Завдяки спеціальній швидкій зарядці, E-tron здатен поповнити запас енергії до 80% за 30 хвилин. Але як нам здається, головним козирем електрокроссовера є збалансованість характеристик та класична зовнішність. Екстер҆ єр E-tron дуже нсхожий на останню версію кроссовера під індексом Q3.

Інтер҆ єр Audi E-tron отримав фірмову панель приладів, яку ми вже бачили на моделях A6, A7 та A8. Крім віртуального кокпіту на центральній консолі зосереджено два високоякісні екрани з сенсорним управління. Але і це ще не всі монітори, які встановлені в салоні кроссовера. Оскільки замість дзеркал огляду назад встановлені камери, виробнику довелося в передніх дверях розмістити додаткові 7-дюймові OLED дисплеї. Головна задача цих екранів транслювати зображення з боку та позаду машини. За кермом E-tron так само зручно як і за звичайними автомобілями, а преміальна обробка матеріалів ще більше додає лоску технологічному інтер҆ єру. E-tron базується на модернізованій платформі Q5, тому салон новачка відчувається навіть просторішим за донора.

На борту електрокроссовера присутній повний привід та силова установка, яка скадається з двох електромоторів загальною потужністю 400 к.с. та 660 Нм крутного моменту. Традиційної коробки перемикання швидкостей звісно що не має, але замість неї є одношвидкісний автомат. Прискорення відбувається плавно та динамічно, базовий кроссовер долає позначку у 100 км/год лише за 5,7 секунди. Відмінна аеродинаміка та звукоізоляція роблять їзду на новому Audi E-tron майже безшумною. Єдине що не можна віднести до переваг новачка так це ціну, яка на європейському ринку починається з відмітки у 75 тисяч євро…

 

 

26.12.2018
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Головна прем҆ єра від Audi в 2018 році

Політика конфіденційності