Декілька місяців тому штудгардці продемонстрували Mercedes G-Class AMG, який оснащений сучасним 4.0-літровим V8 з подвійним наддувом та потужністю 580 к.с. І ось слідом за екстремальним «кубіком» німці показали економну модифікацію під назвою G350d. Під капотом базового позашляховика встановлений рядний 3-літровий дизельний мотор на 282 к.с. та 600 Нм крутного моменту. З цим силовим агрегатом новий G-Class прискорюється з 0 до 100 км/год лише за 7,5 секунди. При цьому максимальна швидкість турбодизельного G-Wagen обмежена на позначці в 200 км/год. Але найбільшою перевагою такого позашляховика є помірна витрата пального, що в цифрах підтверджується на рівні 10 літрів на кожні 100 км пробігу.
Під час презентації Mercedes G 350d ми мали спробу проїхати на базовому позашляховику та спробувати його в реальному житті. Перше що одразу впадає в очі – це його вишукані манери та комфорт, який перейшов на новий, більш преміальний рівень. До швидкості 70 км/год, «гелік» сприймається як дуже плавний та водночас потужний автомобіль, але з ростом швидкості проявляється його високий центр ваги та не дуже гарна аеродинаміка. 9-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей відмінно справляється зі своїми обов҆ язками, плавно перебираючи передачі та економлячі коштовне паливо.
Інтер҆ єр G-Class піддався суттєвим змінам і це стосується не тільки архітектури торпедо, але і функціонального наповнення. Сучасний віртуальний кокпіт та мультимедійна система останнього покоління дає змогу відчути себе не у ретроавтомобілі а у новому S-Class. На борту G-Wagen 2019 модельного року присутній весь спектр опцій та функцій які повинен мати представницький автомобіль. Якість матеріалів оздоблення на самому високому рівні, тому без сумніву G-Class є одним з найкраших статусних преміум автомобілів у світі.
Незабули німці і про технічні властивості касичного G-Class, який має три диференціала блокування – міжосьовий, міжколісний та повний. Позашляхові якості моделі залишаються неперевершиними навіть сьогодні. До продажу версія Mercedes G 350d надійде в січні наступного року. Орієнтовна вартість бази на європейському ринку становитиме 100 тисяч євро…