У Європі BMW M340i xDrive з҆ явиться у липні наступного року і запропонує рядну 3-літрову шістку на 370 к.с. та 500 Нм крутного моменту. Додавши 50 к.с. в порівняні з попередником новачок поліпшив власні динамічні показники.
Не в останню чергу за рахунок повного приводу, седан долає першу сотню всього за 4,4 секунди при цьому середня витрата пального залишається в межах 10 літрів на кожні 100 км пробігу. З силовою установкою агрегатується виключно 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. На M340i xDrive встановюється диференціал блокування задньої осі M Sport та функція управління запуском двигуна та спортивною вихлопною системою. Також ця модель вирізняється більш потужною гальмівною системою та заниженою спортивною підвіскою.
Виробник намагався виділити заряджену M340i xDrive серед решти трійок за рахунок дизайнерських фішок та особливостей налаштувань. Агресивний зовнішній вигляд притаманний «М» серії легко упізнати по радіаторній решітці, яка замість вертикальних смуг отримала сітчату фактуру. Ще ми помітили оригінальний накладний спойлер та величезні 19-дюймові легкосплавні диски. Передня та задя оптика виглядають дуже переконливо, а особливо в ночі, коли світлодіодні промені освітлюють все навкруги яскравим та агідним світлом. Інтер҆ єр вже не виглядає таким старомодним як раніше і навіть особливі матеріали та кольори виглядають виграшно та сучасно. Спортивне кермо M Sport має вставки з Alcantara та ідеально ложиться в руки водія. Загалом салон нової трійки ще у Парижі вразив своєю якістю та продуманістю детаей. Ергономіка кабіни з водіського місця є еталоном для всіх без виключно, тому конкурентам доведеться не солодко у боротьбі за лідерство у D-класі.
Баварці встигли натякнути, що базова BMW M340i xDrive буде не дешевим автомобілем і скоріш за все її вартість перетне відмітку у 50 тисяч долларів…