В довжину нова Mazda 3 розтянулася на 4 метра і 45 сантиметрів, що набагато більше ніж VW Golf, але при цьому колісна база складає 2725 мм. За рахунок цього в салоні трійки дуже просторо, особливо на задньому ряді сидінь. Ходова частина новачка має багато спільного з попередником, тут так само передні стійки Макферсон та задня балка з можливістю оснащення повним приводом. Можливо, що у топовому варіанті, який матиме більше 250 к.с. ми і побачимо привод на всі колеса.
Під капотом Mazda 3 може встановлюватись дизельний 1,8-літровий силовий агрегат під назвою SkyActiv-D, який завдяки п҆ єзоінжекторам поєднує економічність та непогану потужність. Ефективність турбодизеля зросла одразу на 30% в порівнянні з бензиновими аналогами. Доречи, бензинові двигуни мають об҆ єм 1,5 або 2 літри та ідентифікуються як SkyActiv-G.Також очікується поява турбованого мотора SkyActiv-X, який використовуватиме сучасну систему наддуву Spark Plug-Controlled Compression Ignition. Зі слів виробника, хетчбек стане більш динамічним та екологічнішим, що в першу чергу оцінять європейські споживачі.
Інтер҆ єр Mazda 3 неможливо сплутати ні ж ким із конкурентів, адже японці зробили акцент на індивідуальний стиль. Оригінальне торпедо посередині вмістило 8,8-дюймовий монітор інформаційно-розважального комплексу під яким вже на звичному місці розташований блок клімат-контролю. Якість матеріалів оздоблення майже нічим не поступається європейським аналогам.
До переліку опцій трійки потрапили системи допомоги водію при гальмуванні, зміни напрямку руху та безпечного паркування. Японська п'ятидверка має в своєму арсеналі світлодіодні фари та інфрачервоні камери кругового огляду. За попередньою інформацією, хетчбек трохи подорожчає, але це звичайна практика при виході нової моделі. Очікується, що у базовому виконанні Mazda 3 коштуватиме від 20 тисяч євро…