Серед дизайнерських штрихів новачка в очі одразу потрапляють висувні ручки дверей та повнорозмірна смуга світлодіодних ліхтарів, розміщена вздовж задньої частини кузова. Світлодіодні матричні фари в передній частині купе доповнюють яскравий стиль суперкара та додають йому більшої преміальності. Широченні задні арки помітно одразу і це не тільки на користь зовнішності 911-го, сподіваємось на впевнену поведінку купе на великих швидкостях та на серпантині.
Під капотом стандартної версії Porsche Carrera S розмістився 3-літровий бензиновий двигун потужністю 445 к.с. та 550 Нм крутного моменту. В парі з цією силовою установкою працює 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей PDK, але згодом німці запропонують механічну коробку. Максимальна швидкість нового Porsche 911 наблизиться до відмітки у 300 км/год. Середня витрата пального не перевищює 10 літрів на кожні 100 км пробігу. При цьому динамічні показники були значно поліпщені. У разі потреби, суперкар Porsche зможе подолати першу сотню всього за 3,7 секунди, а у варіанті з повним приводом за рекордні 3,6 секунд. Скоротити ці показники ще на дві десяті секунди здатен пакет Sports Chrono в якому до стандарту додається система Porsche Active Suspension Management (PASM), динамічний контроль Porsche Chassis Control (PDCC) та зменьшується на 20 мм кліренс.
Незважаючи на еволюцію зовнішнього вигляду нового 911-го, інтер҆ єр зазнав відчутних змін. Передня панель приладів виконана у классичному стилі, але з елементами віртуального кокпіту. Якість матеріалів оздоблення на високому рівні і за цим показником Porsche вигідно вирізняється на фоні трьох відомих преміум брендів з Німечини. В середині кабіни відчувається дух спортивного автомобіля, адже в кожній деталі можна побачити багаторічний досвід німців у створенні цієї легендарної моделі.
Базовий Porsche Carrera приєднаться до старшої модифікації під час старту продажів на весні 2019 року. Саме тоді нас чекає більш тісне знайомство з цим не перевершеним спорткаром…