Головною несподіванкою на стенді марки Skoda став заряджений позашляховик оснащений 2-літровим дизельним мотором на 240 к.с. та 500 Нм крутного моменту. За допомогою 7-ступеневої автоматичної коробки перемикання швидкостей крутний момент передається на всі чотири колеса і допомагає досить важкому автомобілю долати першу сотню всього за 7 секунд. Середня витрата пального заявлена виробником складає 6 літрів на кожні 100 км пробігу.
Завдяки шести різним варіантам налаштувань, Kodiaq vRS може перетворюватись з звичайного сімейного транспорту в спортивний та керований автомобіль. Адаптивні амортизатори та прогресивна рульова рейка виводять їздові характеристики Kodiaq на ще вищий рівень. Навіть у базі встановлені світлодіоні фари головного світла та задні стопсигнали.
Салон нового Skoda Kodiaq vRS може бути як п҆ ятимісним так і семимісним, це залежить лише від бажання клієнтів вибрати зазначену опцію в конфігураторі. Спортивні передні сидіння з контрастними вставками та пухке кермо в алькантарі мабуть одні з кращих в автомобілі цієї цінової категорії. Спортивна тема продовжуєтья у інтер҆ єрі та додає кроссоверу ексклюзивності у деталях. Матеріали підібрані для оздоблення салону дуже якісні і це одна з багатьох переваг чеха над японськими та корейськими конкурентами.
Зовнішній вигляд Kodiaq vRS нагадує що перед очима потужний автомобіль з величезним потенціалом. В глубоких колісних арках розміщені 20-дюймові легкосплавні диски а кузов кроссовера прикрашають спортивні бампера пофарбовані у колір кузова та шильдики vRS. На європейському ринку новачок отримав прайс, який робить його одним з найдорожчих автомобілів чеського бренду. У базовому виконанні Skoda Kodiaq vRS оцінюється у понад 45 тисяч євро…