На відміну від Toyota Supra, яка буде випускатися виключно як купе, новий Z4 пропонується лише у вигляді кабріолета з м҆ яким складним дахом. Дах може опускатися в автоматичному режимі лише за 10 секунд після натискання спеціальної кнопки. Відмова від жорсткого алюмінієвого даху пов҆язана зі складністю механізму та подальшим здороженням автомобіля. Споряджена маса родстера в порівнянні з попередником зменшилася на 50 кг. Пропорції автомобіля схожі з тими що ми бачили на концепті, презентованому в минулому році.
На салоні у Pebble Beach показали заряджену модифікацію родстера під індексом Z4 M40i, яка оснащена потужним 3-літровим 6-циліндровим силовим агрегатом на 340 к.с. Завдяки високому крутному моменту розгін з 0 до 100 км/год триває всього 4,6 секунд. Крім цього така версія має в своєму розпорядженні спортивну гальмівну систему та диференціал. За традицією розподіл ваги між вісями складає 50/50. Оскільки головним конкурентом для BMW Z4 буде Porsche 718 Boxster, баварський виробник передбачив можливість використання 2-літрового мотора потужністю біля 200 к.с. Це дозволить понизити базову вартість моделі до 30 тисяч євро.
Інтер҆ єр нового Z4 демонструє еволюцію архітектури салонів автомобілів BMW майбутнього. Перехід на цифрові панелі приладів та управління перетворюють інтер҆ єр Z4 на сучасний та модерновий кокпіт. До якості матеріалів обробки салону у власників Z4 претензій не повинно бути.
Вже в осені цього року відбудуться перші тести серійних версій нового BMW Z4, де ми зможемо особисто переконатися в відмінних їздових якостях новачка. Можливо, що критика стосовно зовнішнього вигляду Z4 розтане як тільки ми відчуємо яскраві емоції пересування у відкритому автомобілі…