Перші позитивні враження від рестайлінгу залишає інтер҆ єр, який отримав нову мультимедійну систему з величезним монітором, розміщеним на звичному місці – посередині торпедо. Оглянувши сучасний салон ми хотіли б відмітити зовнішній вигляд оновленого Porsche Macan. Саме зовні автомобіль отримав яскраві елементи оздоблення: колісні диски на 21 дюйм та світлодіодні фари, що використовують технології матричного світла.
В середині Macan є уособленням спорту та розкоші. Серед нового обладнання відразу помічаємо кермо від моделі 911 та технологічний дисплей системи Porsche Communication Management з інтелектуальним голосовим помічником. Якість матеріалів оздоблення є еталонною не тільки у классі але і у всій автоіндустрії. Також відсутні будь які претензії до ергономіки, адже вона може вважатися ідеальною.
Як ми вже казали раніше, рестайлінговий Porsche Macan отримав модернізовані силові агрегати. Німці прибрали з лінійки моторів 3-літровий турбодизель, який від гріха подалі залишили лише на більш бюджетних автомобіях концерну VW. Під капотом Macan може бути встановлений 2-літровий бензиновий агрегат на 250 к.с., або один з двох 6-циліндрових двигунів – 3-літровий турбомотор на 350 к.с. або унікальний 2,9-літровий бітурбоагрегат на 435 к.с. від топового Audi RS 4. В парі з моторами агрегатується швидкісний 8-ступеневий автомат. Середня витрата пального може коливатися від 7-8 літрів до майже 15-ти у 6-циліндрових моторів. Розгін з 0 до 100 км/год в базовій версії кроссовера складатиме біля 7,5 секунд.
Цінова політика компанії Porsche поки що невизначена, але попередньо можна припустити що Macan 2019 модельного року подорожчає не більше ніж на 5%. У Європі за базовий кроссовер дилери проситимуть не меньше ніж 50 тисяч євро…