Зовнішній вигляд нового BMW 8-Series виявився дуже вдалим та харизматичним. Класичні пропорції кузова передбачають витягнутий капот та зміщену назад кабіну. Крім цього дах з карбону зміщує центр ваги ще нижче, що робить автомобіль дуже стрімким та сучасним. Майже п҆ яти метрова довжина купе позитивно відображається на комфорті.
На початку продажів BMW 8-Series клієнтам запропонують два варіанти купе 840d та M850i. Відповідно до маркування можна обрати турбодизельну версію з 3-літровим мотором на 320 к.с., або безинову вісімку об҆ ємом 4,4 літри. Саме бензиновий двигун покищо залишатиметься флагманською силовою установкою. Завдяки турбонагнітачу він розвиває 530 к.с. та 700 Нм крутного моменту. M850i здатен долати першу сотню за 3,7 секунд та розвивати максимальну швидкість у 250 км/год. В стандартному оснащені BMW 8-Series має інтелектуальний повний привід xDrive та 8-ступеневу автоматичну коробку перемикання швидкостей. У планах баварців також вивести на ринок справжню спортивну машину з фірмовим індексом M8. За попередніми розрахунками, топова M8 зможе розігнатися з 0 до 100 км/год лише за 3,3 секунди, що робить цю модель найшвидшою в історії компанії BMW.
Інтер҆ єр 8-Series має схожість з салоном першого покоління, але при цьому між ними ніби ціла вічність. Нова серія отримає найсучаснішу мультимедійну систему iDrive з 10,2-дюймовим сесорним екраном та шайбою управління на центральному тунелі. Якість матеріалів використаних в обробці салону знаходиться на височенному рівні та відповідає стандартам лакшері.
Базова вартість BMW 8-Series стартуватиме з позначці у 90 тисяч за дизель та 110 тисяч євро за бензинову модифікацію. В Європі купе надійде до продажу восені цього року…