Як не дивно габаритна довжина Q8 виявилась на 66 мм меншою ніж у класичного кроссовера Q7. Втім колісна база довша за конкурентів, а ширина на 27 мм більша за той самий Q7. Завдяки таким пропорціям автомобіль виглядає більш агресивно та спортивно. Передня частина нового Q8 оформлена з огляду на оригінальну Audi quattro, але при цьому має характерні риси новітнього флагману A8. Новий кроссовер може бути пофарбований в один з 12 кольорів, а також клієнти матимуть можливість замовити додаткові елементи екстер҆ єру з пластику – мова йде про радіаторну решітку, передній бампер та дифузор.
На початку продажів під капотом Audi Q8 може бути встановлено три силові установки – це модифікації 50 TDI, 55 TFSI та базовий 45 TDI. В першому випадку мова йде про 6-циліндровий турбодизель об҆ ємом 3 літри, який видає 282 к.с. Завдяки величезному крутному моменту, позашляховик, оснащений цим двигуном може прискорюватися з 0 до 100 км/год лише за 6,3 секунди. Бензиновий мотор теж має три літри, але його потужність дещо більша і складає 335 к.с. На останок німці приберегли дефорсований дизель на 228 к.с. , який отримає модифікація 45 TDI. Всі мотори отримають 48-вольтову гібридну систему та 8-ступеневий автомат.
Інтер҆ єр Q8 дуже схожий на A8, тут також присутня віртуальна панель приладів та екран навігаційної системи розміром 10,1 дюйма. Якість матеріалів обробки саону на високому рівні та відповідає загальним стандартам преміум брендів. Водночас архітектура передньої панелі має власний стиль та несхожа на інші моделі від Audi.
Audi Q8 панують випускати на заводі VW Group Bratislava, де крім новачка також збирають Audi Q7, Porsche Cayenne та VW Touareg…