Отримавши нову зовнішність, X5 продовжує залишатися впізнаваним та харизматичним представником баварського бренду. Новачок дещо збільшився у габаритних розмірах, але пропорції змінилися не дуже помітно. Збільшення розмірів радіаторної решітки виглядає не дуже елегантно, але зі слів виробника, таке рішення сприятиме поліпшенню аеродинамічної ефективності. Також увагу привертають до себе нові фари головного світла, які отримали технологію лазерного променя.
Задня частина кроссовера має більш приємний дизайн, тому спори стосовно зовнішності точитимуться лише якщо дивитися на передню частину машини. В середині, нове покоління BMW X5 стало практичніше та зручніше для пассажирів другого ряду. Об҆ єм багажного відсіку складає 640 літрів, а при складеному задньому дивані його об҆ єм зростає до 1860 літрів.
Інтер҆ єр нового X5 виглядає напрочуд мінімалістично, а архітектура передньої панелі відносить нас у часи першого покоління цієї моделі. Баварці презентували останнє покоління інформаційно-розважальної системи iDrive. Майже як і у конкурентів для BMW X5 пропонуються два 12,3-дюймові екрани, один з яких виконує роль цифрової панелі приладів, а інший за допомогою сенсорів та жестів керує великою кількістю додаткових функцій.
Першим на ринок вийде версія під індексом xDrive30d, що означає встановлення 3-літрового дизельного двигуна потужністю 261 к.с. З цим силовим агрегатом россовер може розігнатися до першої сотні всього за 6,5 секунд. Модифікація M50d матиме під капотом двигун оснащений чотирма турбонагнітачами, завдяки яким потужність виросте до 395 к.с. та 760 Нм крутного моменту. Такий X5-й зможе розігнатися з 0 до 100 км/год лише за 5,2 секунди. Крім дизелних версій до продажу надійде xDrive40i з рядною шісткою об҆ ємом три літри. Всі модифікації отримають повний привід та 8-ступеневу автоматичну коробку перемикання швидкостей.
Базові ціни на новий BMW X5 у Європірозпочинатимуться з позначки у 60 тисяч євро…