В базовій комплектації під індексом ST-1 автомобіль коштує від 20 тисяч євро. До переліку стандартного оснащення увійшли 17-дюймові легкосплавні диски, спортивне рульове кермо та сидіння від компанії Recaro. Крім цього, хетчбек отримав активний круїз-контроль, інформаційно-розважальну систему SYNC3 з 6,5-дюймовим сенсорним екраном та підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Ще однією особливістю ST-1 є той факт що хетчбек пропонується лише у тридверній версії.
Як Ви вже здогадалися, слідом за базовим Ford Fiesta ST-1 йде модифікація ST-2, яка має більші за розміром коісні диски, клімат-контроль, мультимедійну систему з 8-дюймовим екраном та підсилювач звуку B&O Play. Вартість такого хетчбека всього на півтори тисячі євро більша. На завершення виробник приготував ST-3 в п҆ яти дверному виконанні та з камерою заднього огляду, навігаційною системою та автоматичним увімкненням світла.
Під капотом нового Ford Fiesta ST встановлений 1,5-літровий бензиновий турбодвигун потужністю 197 к.с. та 290 Нм крутного моменту. З цим високоефективним агрегатом хетчбек здатен розміняти першу сотню всього за 6,5 секунд. При цьому середня витрата пального складатиме біля 7 літрів на кожні 100 км пробігу.
У середині Fiesta ST панує якісна атмосфера зі спортивним нахилом. Інтер҆ єр максимально персоналізовано під запроси вибагливих європейських клієнтів, тому вибір можливих кольорів та матеріалів досить різноманітний.
Ford Fiesta ST 2018 модельного року стрімко увірвався до лідерів свого класу і здається має всі необхідні якості для підтвердження свого високого статусу. Широкий перелік обладнання та помірні ціни роблять цей хетчбек привабливим для молодої аудиторії, яка цікавиться зарядженими автомобілями у компактному розмірі…