Передня частина нової моделі виглядає досить брутально та харизматично. Довжелезний капот переходить в вертикально встановлену сітчату радіаторну решітку під якою розмітився нижній повітрозабірник. Величезні колісні арки вміщюють не меньш адіозні легкосплавні диски. Крім цього екстер' єр автомобіля прикрашають подвійні патрубки вихлопної системи, заднє антикрило та карбоновий сплітер. Як бачимо всі атрибути спортивного купе на своєму місці, а як йдуть справи з силовими агрегатами?
По перше на відміну від купе та родстера AMG GTs, седан має у своєму розпорядженні не тільки 8-циліндровий двигун об' ємом 4 літри. Доречи, завдяки подвійному турбонаддуву, цей мотор розвиває максимальні 630 к.с. та 900 Нм крутного моменту. За офіційними данними, 4-дверний Mercedes-AMG GTs розмінює першу сотню всього за 3,2 секунди.
В звичаній версії потужність двигуна знижена до 577 к.с. та 800 Нм крутного моменту. Звісно, що і динаміка трохи гірша і складає 3,4 секунди при прискоренні з 0 до 100 км/год. Обидка мотори агрегатуються з 9-ступеневою автоматичною коробкою перемикання швидкостей. Седан початкового рівня буде оснащений 6-циліндровим бензиновим двигуном на 430 к.с., але навіть з ним автомобіль виїзджатиме з 5 секунд.
Інтер' єр виглядає не меньш захопливо ніж екстер' єр! Особливо притягує на себе увагу два 12,3-дюймовиі монітори, які формують цифрову панель приладів та навігацію. Якість матеріалів оздоблення не викликає сумнівів, адже в обробці салону застосовані виключно натуральні дерево, алюміній, алькантара та шкіра.
В завершені короткого огляду нової моделі від Mercedes-AMG ми хотіли б нагадати, що крім Porsche Panamera конкурувати з моделю GT зовсім скоро розпочне новий BMW 8 Series coupe...