У порівнянні з попередником новачок має більш обтичні форми, які дуже гармонійно вписуються в загальний образ комерційної техніки. Нові форми кузова Sprinter були необхідні для того щоб трохи підняти кабіну над дорогою та підвищити вантажопідйомність автомобіля. Несподіванкою для багатьох стала новина про можливістьотримати не лише передньопривідну модифікацію Sprinter, а і задньопривідну, при цьому вантажна висота була зменшена на 80 мм.
Для нового Mercedes-Benz Sprinter підготували широкий вибір дизельних двигунів, які в залежності від форсування розвивають від 115 до 190 к.с. В парі з моторами агрегатуються 6-ступенва механічна коробка перемикання швидкостей та автомат G-Tronic.
Згодом на ринок вийде електрична модифікація eSprinter, яка призначена перш за все для коротких поїздках в межах міста. Для зручного керування фургоном, німці пропонують замовити таку опцію як адаптивний круїз-контроль Distronic, що в купі з системою регулювання стійкості кузова під час руху робить новий Sprinter одним з найбезпечніших фургонів на ринку комерційної техніки. Крім опцій, які відповідають за безпеку, на борту сучасного вену є безліч електроних помічників та розважальних систем. В середині Sprinter панує атмосфера легкового автомобіля. Дизайн інтер҆ єру не напрягає, а ергонміка робочого місця водія близька до ідеальної. Матеріали, використані в обробці салону високої якості, що позитивно відображається на іміджі марки в цілому.
Німецький виробник розробив для свого фургону різноманітні варіанти кузовів, мова йде як про коротку та подовжену базу так і про високі чи стандартні модифікації даху. Також можна вибрати цікаві варіанти облаштування кабіни та вибрати обладнання для спеціальних версій вена. Як відомо головними замвниками фургонів є корпоративні автопарки крупних перевізників та логістичних компаній.
Продажі нового покоління Mercedes-Benz Sprinter стартують у Європі вже на весні 2018 року. Орієнтовна вартість базової модифікації фургона складатиме біля 25 тисяч євро…