Отже, нове покоління BMX X4 має багато спільного з своїм найближчим родичем – моделю під індексом X3. Для X4 передбачено три варіанти комплектацій – Xline, M та Sport X.Також за додаткові кошти можна скористатися послугою BMW Individual, яка включає в себе ексклюзивні опції з персоналізації екстерьєру та інтерьєру. Мабуть єдиним серйозним недоліком купеобразного X4 залишається досить тісний салон та обмежений у розмірах багажний відсік.
В середині кабіни змін в порівняні з X3 набагато меньше. Все як у молодшої за рангом моделі за винятком деяких преміум функцій, презентованих виключно для більш ексклюзивного кроссовера. До базової комплектації потрапив клімат-контроль та підігріви сидінь. Останє покоління мультимедійної системи iDrive підтримує роботу за допомогою жестів та сенсорної поверхні 10,25-дюймового монітора. Просунута інформаційно-розважальна система отримала можливість підтримувати звьязок з іншими електронними пристроями, які знаходяться всередині автомобіля, мова йде про смартфони, годинники та планшети. Навігаційна система використовує сучасну патформу та працює майже без затримок у часі. Якість матеріалів обробки інтерьєру підросла до рівня конкурентів, але до ідеалу ще треба трохи підтягнутися.
В лінійці двигунів, які отримав новий BMX X4 зьявились нові лідери. В базовій модифікації клієнам пропонують перевірений часом 4-циліндровий турбодизель об҆ ємом 2 літра. Крім початкового рівня xDrive20d є і більш екстримальна версія xDrive30d. Серед бензинових агрегатів картина схожа – на ринку презентовано xDrive20i та xDrive30i відповідно на 180 та 250 к.с. потужності. Без сумнівів новий кроссовер став значно динамічнішим, краше керованим та стійкішим у поворотах.
BMX X4 може бути обладнаний підвіскою з пакету M Sport та адаптивним рульовим керуванням, підсилені гальма та круїз-контролем. В BMW значно розширили діапазон пакетів з безпеки, тому сподіваємось побачити нового лідера у серії європейських краш-тестів. За попередньою інформацією, ціни на новий BMX X4 починатимуться з позначки у 45 тисяч євро…