Попередня генерація Renault Megane RS користувалась неаби яким попитом серед шанувальників гарячих хетчбеків через прості конструктивні рішення, легкість у керуванні та перемиканні швидкостей, а також завдяки еластичному силовому агрегатові об' ємом 2 літри і потужністю 250 к.с. Але на дворі 2018 рік; усвідомлюючи це, французи трохи змінили концепцію і презентували сучасний та екологічно обгрунтований автомобіль. Під капотом нового Megane RS встановлено продуктивний 4-циліндровий бензиновий турбодвигун об' ємом 1,8 літри. Маючи в своєму активі 275 к.с. Та 390 Нм крутного моменту цей мотор агрегатується з 6-ступеневою роботизованою коробкою перемикання швидкостей. Такий тандем дозволяє хетчбеку розмінувати першу сотню всього за 5,8 секунд. Це один з найкращих показників у класі передньопривідних хетчбеків.
Головною фішкою нового Renault Megane RS стане система яка дозволяє використовувати задні колеса для збільшення керованості та відповідно для більш швидкого проходження поворотів. Під час повороту керма ця система повертає задні колеса на невеличкий кут в залежності від швидкості руху та роботи системи ESP. Як і раніше автомобіль пропонується у двох варіантах оснащення Sport та Cup. В стандарті встановлено спортивне шасі та адаптивні амортизатори з перемінною жорсткістю. В середині року на ринок виведуть ще більш потужну та ексклюзивну версію під назвою Trophy.
Вдале поєднання жорсткого шасі та швидкої коробки перемикання швидкостей викликають підвищений інтерес фанатів автоспорту та гарантують високий рівень продажів не тільки у Європі а й по всьому Світу. Інтер' єр Megane RS випромінює спортивними деталями та якісними матеріалами. Водночас, пластикові деталі, які використовуються у звичайному Megane трохи псують візуальні ефекти від топової версії хетчбека.
Візуально RS виглядає просто чудово! Ефект від рику вихлопної системи неможливо просто передати словами, всі навколо в захваті від французького новачка. Орієнтовна вартість Renault Megane RS у Європі становить 30 тисяч євро...