Першою ознакою рестайлінгу середньорозмірного кроссовера під назвою Edge є абревіатура ST, що натякає на спортивні амбіції новачка. Підтвердження цього можна побачити під капотом автомобіля, де встановлено 2,7-літровий 6-циліндровий турбодвигун потужністю 335 к.с. та 515 Нм крутного моменту. В парі із цим мотором агрегатується 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. Також, на кроссовері присутній повний привід, який має реалізувати потужність бензинового двигуна з максимальною ефективністю. Середня витрата пального заявлена на рівні 9 літрів на кожні 100 км пробігу.
Серед усих хитрощів, направлених на підвищення продуктивності Edge ST, можна виділити нові налаштування підвіски, посилення реакції на роботу дросельної засувки, функцію гальмування за допомогою коробки перемикання швидкостей. Візуально версія ST виділяється 21-дюймовими легкосплавними дисками, глибшими переднім та заднім бамперами та двома патрубками вихлопної системами.
В середині кросовера панує приємна атмосфера, яка підкріплена якісним оздобленням та непоганою ергономікою. Навіть у базових версіях відчувається вплив преміальних матеріалів та довжелезного переліку стандартного оснащення. Дизайн передньої панелі не змінився, водночас інформаційно-розважальна система отримала удосконалення інтерфейсу.
На борту Ford Edge ST з' явилися додаткові системи безпеки, адаптивний круїз-контроль, камера кругового огляду та система автоматичного паркування та контроля за дорожньою розміткою. В порівнянні з конкурентами, оновлений Edge ST коштує на 5-10% меньше, а завдяки покращеним технічним характеристикам пропонує відчутну перевагу у динаміці та керованості...