По перше, вся ця історія з гібридними силовими агрегатами потрібна багатьом виробникам лише задля отримання зеленої стрічки від екологічної інспекціїї, яка означатиме, що автомобіль відповідає екологічним нормам Євро 6. Для кроссовера на ім҆ я Sportage гібридні технології адаптували від нового компактного кроссовера Kia Niro. Теж саме стосується нового Kia Cee'd, який ми побачимо вже на весні 2018 року. На інсайдерських фото новачок виглядає привабливо та харизматично. Європейським клієнтам така зовнішність може здатися схожою з Ford Focus, а це вже є ознакою гарного смаку.
Наразі у технологічному портфелі корейців є одразу два варіанти акумуляторів на 150 та на 300 км пробігу. В першому випадку розрахунок піде на тих користувачів, які витрачають кожень день не більше 150 км,наприклад їздять на роботу та до дому. Такий акумулятор має максимальну потужність 32 кВт.год і коштує дешевше ніж більш об҆ ємний модуль. Якщо поглянути на вартість гібридних модифікацій, виявиться, що вони лише на 10% дорожчі за звичайні версії автомобілів. Наступним кроком виробника стане перехід на повністю електричні версії Kia Sportage та Cee'd, але це стане можливим лише у наступних поколіннях цих моделей. Наразі, корейські спеціалісти працюють над підвищенням ефективності своїх гібридів та зменьшення викидів небезпечних викидів до мінімуму. Мжливо, що корейці не стануть робити ставку на дизельні двигуни, адже в зв҆ язку з нещодавнім дизельгейтом це було б досить ризикованою справою.
До 2025 року Kia Motors планує випустити 16 нових моделей, які зможуть їхати лише на електриці. Також, не виключена поява автомобілів на водневому паливі…