Ідея дизайну RDX Prototype походить від концепта під назвою Acura Precision, який був показаний саме у Детройті два роки тому. Багато в чому цьогорічний прототип схожий на попередника, адже навіть без окулярів можна впізнати передню решітку радіатора, світлодіодні фари та кольору червоний металік. Кузов позашляховика виглядає нижчим, але треба мати на увазі, що ширина автомобіля збільшилась на 3 см. Колісна база підросла на 6 см, тим самим в салоні RDX стало просторіше та зручніше.
Acura RDX Prototype збудований на новій платформі, яка дозволила вдосконалити технічні характеристики та покращити керованість автомобіля на асфальтовому покритті. Під капотом кроссовера розмістився економічний 4-циліндровий силовий агрегат об҆ ємом 2 літри, який прийшов на заміу застарілому 3,5-літровому атмосферному двигуну. В парі з бензиновою силовою установкою агрегатується 10-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. За словами інженерів, працюючих в компанії Acura, тандем коробки та двигуна ідеально вписується в преміум сегмент. Крім цього на борту RDX є аж чотири режими роботи двигуна та автоматичної трансмісії, що нагадує нам про суперкар на ім҆ я NSX. За попередньою інформацією середня витрата пального нового RDX становитиме 9 літрів на кожні 100 км пробігу.
Інтер҆ єр прототипа RDX не зазнає суттєвих змін на шляху до конвейєра, тому ми з впевненістю можемо казати про виверіну ергономіку та якісну обробку салону. Навіть у базі кроссовер матиме шкіряне оздоблення сидінь, які до того ж оснащені підігрівом та вентиляцією. Посередині торпедо встановлений 10,2-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи Acura True Touchpad Interface.
Доречи мультимедійна система має в своєму розпорядженні 4G та Wi-Fi модуль. В якості додаткового обладнання доступні активний круїз-контроль, система автоматичного гальмування та багато іншого.
На місцевому ринку базова вартість нової Acura RDX починатиметься від 30 тисяч долларів…