На стенді Mercedes-benz відвідувачі виставки змогли побачити лише одну модифікацію позашляховика з індексом G500. Під капотом цієї версії встановлений 4-літровий 8-циліндровий турбодвигун на 420 к.с. та 610 Нм крутного моменту. За інформаціє виробника, середня витрата пального на кожні 100 км пробігу складає 10,5 літрів бензину.
Крім цього невиключена поява Mercedes-benz G-Class у версіях G63 та G65, які матимуть видатні технічні характеристики та розкішне оздоблення інтер҆ єру. Водночас, інтерес звичайних клієнтів повнопривідної моделі цікавить чи стане на конвейєр електрична модифікація та коли на ринок надійде новий турбодизельний двигун. По перше, електрофікація G-Class запланована на 2020 рік, а дизель 350d ми побачимо вже восени 2018 року. Керівник концерну Daimler Diter Zetsche та відомий актор Arnold Schwarzenegger разом взяли участь у презентації нового Mercedes-benz G-Class та обговорили майбутнє електричних силових установок, які вже зараз необхідні для деяких ринків сбуту, таких як США та Китай. Наразі, Арнольд володіє спеціальною версією G-Class від тюнінг ательє Kreisel Electric в розпоряджені якої одразу два електродвигуна на 360 кВт, які дозволяють важкому позашляховику розмінювати першу сотню всього за 5,6 секунд.
Перше враження від нового Mercedes-benz G-Class можна вважати позитивним, адже поціновувачі старого дизайну залишились задоволені. Такі елементи кузова як дверні ручки, зовнішні петлі та запасне колесо залишились без змін, при цьому сам кузов став довшим на 5 см та ширшим на 12 см. Споряджена маса зменьшилась на 170 кг, кузов став більш жорстким та безпечним.
Найбільші оновлення, як і очікувалось ми побачили всередині машини. В якості базового оснащення залишені аналогові прилади, а за доплату можна замовити два 12,3-дюймових монітора у стилі E-Class та S-Class. Завдяки збільшеним габаритним розмірам, в салоні стало набагато просторіше та комфортніше. Також, всі присутні відмітили якіть матеріалів оздоблення та виконання, на що раніше уваги майже не зверталося.
Німецький виробник впевнено стверджує про покращення керованості та прохідності свого нового позашляховика. Чотири різні режими руху дозволяють максимально вдало керувати G-Class на удьякому покриті. В середині літа перші серійні G-Wagen з҆ являться на європейських дорогах. Прайслист на новий Mercedes-benz G-Class починається з позначки у 100 тисяч євро…