Концерн Audi панує всебічну атаку на позиції конкурентів в преміум класі з восьма новими моделями, більшість з яких буде лише з електроприводом. Першим електричним кроссовером стане модель під назвою E-tron. Стимулювання елекромобілів поперше пов҆ язане з зниженням попиту на дизельні машини, а по друге рівень електрокарів вже дозволяє створювати конкурентні автомобілі. Таким, чином саме з бренду Audi стартує електрофікація VW Group. Електричний кроссовер найбільше очікують ринки США та Китаю, де покупці згодні платити будьякі кошти за нові технології загорнуті у стильний кузов.
Над дизайном майбутньої зірки працював ніхто інший як Марк Ліхте, який намагався далеко не відходити від серійних моделей Q5 та Q7. Унікальний дизайн отримав широку плечеву лінію, яка протягається по всій довжині бокового профілю. Аеродинамічний коефіцієнт дорівнює 0,25, що робить кроссовер ще динамічним та економним.
Інтер҆ єр Audi E-tron створювався під впливом флагманського седану A8 останьої генерації. Віртуальний кокпіт в E-tron отримав друге дихання та має лаконічний вигляд та сучасну начинку.
Кроссовер побудований на адаптованій платформі MLB, яка лежить в основі Q5 та Q7. Деталі електродвигуна та акумуляторних батарей досі тримають у секреті, але деякі подробиці вже відомі. Отдже, в основі приводу E-tron лежить три двигуна, один з яких розміщений на передній осі, а два інших на задній. Така конструкція забезпечує наявність повного приводу.
Загальна потужність моторів складає 500 к.с. та 800 Нм крутного моменту. Розгін з 0 до 100 км/годтриває 4,5 секунди. Таким чином, новий кроссовер нічим не поступатиметься дорогому Model X. В якості альтернативи, німці розробляють і більш дешеву версію з меньшими можливостями.
Поява новачка на європейських дорогах запланована на початок 2019 року за ціною від 100 тисяч євро…