Авто новини:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Перший огляд нової Skoda Karoq

Нарешті на заміну застарілому Yeti приходить абсолютно нова модель під назвою Karoq. Чехи зуміли витримати чемпіонську паузу та випустити дуже перспективний кроссовер у форматі Nissan Qashqai, який вже почав захоплювати лідерські позиції у сегменті компактних позашляховиків С-класу. Отже, давайте розбиратися, що насправді представляє з себе нова Skoda Karoq.

Перш за все, виробник збільшив габарити кроссовера на цілих 16 см у довжину, тим самим покрашивши місткість салону та зробивши нову модель практичною та комфортною. На дорозі Skoda Karoq проявляє себе дуже дорослив автомобілем, який має трохи м'якішу підвіску а ніж Seat Ateca, тому чеський кроссовер пропонує більш комфортну їзду. Рульове управління не настільки швидко реагує на повороти рульового колеса як на Peugeot 3008, але все одно непогано справляється з своєю роботою. Позитивні відчуття від їзди досягаються не в останню чергу через легкову посадку за кермом та майже ідеальною видимістю попереду автомобіля. Також приємно здивувала відміна шумоізоляція, яка характерна для автомобілів з більш преміальних сегментів.

Ще однією перевагою нового кроссовера від компанії Skoda є просторий багажний відсік, який вміщує більше 450 літрів.

Інтер'єр виявився дуже якісним та практичним! Сучасні технології та ергономіка дісталися Karoq від інших моделей концернуVolkswagen, але в чеському кроссовері вони виглядають по особливому. Майже скрізь в салоні використано м'який пластик, тому нас не покидає відчуття що ми потрапили в преміум автомобіль. В салоні безліч ніш та карманів для невеликих речей, а на задньому дивані просторо та комфортно сидіти навіть трьом пассажирам середньої комплекції.

Під капотом Skoda Karoq дуже непогано прижився 1,6-літровий дизельний мотор VW Group, який розвиває 115 к.с. та 250 Нм крутного моменту. В парі з цим силовим агрегатом працює 6-ступенева меанічна коробка перемикання швидкостей. Нажаль такий кроссовер має лише передньопривідну компоновку, що дещо обмежує його позашляхові здібності. За показами бортового компьютера нам вдалося дізнатися, що середня витрата пального складає 4,5 літра на кожні 100 км пробігу.

В якості додаткового обладнання на кроссовері може встановлюватися 18-дюймові легкосплавні диски, адаптивні світлодіодні фари, підігрів передніх сидінь, інформаційно-розважальна система з величезним сенсорним монітором та багато іншого.

На європейському ринку Skoda Karoq з дизельним силовим агрегатом коштує від 27 тисяч евро, що робить його одним з найдорожчих кроссоверів у своєму класі…

10.01.2018
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Перший огляд нової Skoda Karoq

Політика конфіденційності