Виробництво Volkswagen T-Roc налагоджено на заводі концерну VW Group, який розташований у Португалії. До цього на фабриці AutoEuropa німці виробяли спортивну версію моделі Golf під назвою Scirocco. Головною фішкою компактного кроссовера від Volkswagen є високий рівень персоналізації та дизайнерського оформлення. Зовнішній вигляд T-Roc на прямую залежить від наявності контрасного даху, колісних дисків та різноманітних елементів, які можуть бути окрашені в будьякий колір.
Під капотом Volkswagen T-Roc 2018 модльного року встановлений трициліндровий бензиновий двигун об ҆ємом 1 літр. Максимальна потужність цього сучасного мотора складає 115 к.с. та 200 Нм крутного моменту. Розгін з 0 до 100 км/год триває трохи більше 10 секунд. В парі з двигуном агрегатується 6-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей. Для більш економних передбачено 1,6літровий турбодизель на 115 к.с. З ним T-Roc може споживати лише 4 літра дизельного пального на кожні 100 км пробігу.
Оптимізм та захват розтанув як перший сніг після огляду інтерьєру Volkswagen T-Roc. Навіщо в VW вирішили економити на матеріалах обробки? Відповідь на це питання – зменьшення ціни кроссовера. Невже саме це є причиною відмови від м҆ якого пластику та якісних накладок на передній панелі. Але салон компактного кроссовера не можна назвати скромним, адже тут є все що необхідно в 2018 році – 10,3-дюймовий сенсорний монітор інформаційно-розважальної системи з Apple CarPlay та Android Auto, клімат-контроль та безліч допоміжних систем.
На Європейському ринку новий Volkswagen T-Roc SE 1.0 TSI оцінений в 20,5 тисяч євро, а це досить привабливий прайс навіть у порівнянні з більш дешевими конкурентами…