До цього часу ми вже мали змогу бачити концепт, який став провісником нової моделі. Японці досить довго готували QX50, адже середньо розмірний кроссовер дуже важливий для компанії відомої своєю успішною історією на американському ринку. Від концепту до серійної моделі виробнику вдалося зберегти декілька цікавих рішень та загальний зовнішній вигляд з сміливими ідеями та винаходами. Кроссовер має пізнаваний дизайн екстер’єру та вирізняється впевненістю та власною харизмою.
Габаритна довжина Infiniti QX50 складає 4 метри і шістдесят дев’ять сантиметрів. Це лише трохи коротше за новий BMW X3. Завдяки використанню модульної платформи, японець в базовій модифікації зважив лише 1736 кг, що є досить непоганим показником навіть для німецьких аналогів. Найбільш інтригуючим аспектом нового QX50 став 2-літровий бензиновий турбо двигун на 265 к.с.
Використовуючи сучасні технології під назвою VC-Turbo, цей мотор розвиває 380 Нм крутного моменту та забезпечує кроссоверу непогану динаміку. Водночас, середня витрата пального у 9 літрів наближає його до показників дизельних силових агрегатів. Прискорення з 0 до 100 км/год триває всього 6,3 секунди. Крім передньоприводного варіанту, японці пропонують повний привід та систему Xtronic CVT.
Інтер’єр Infiniti QX50 відповідає сучасним вимогам як за якістю обробки так і за міьтимедійним наповненням. Ергономіка водійського місця заслуговує на високу оцінку, всі органи керування в зоні досяжності та зручні у користуванні.
Новачок вирізняється наявністю технологічного обладнання з функціями підтримки водія під назвою ProPILOT. Ця система дозволяє напівавтоматичне керування кроссовером у випадках коли водію необхідна термінова допомога. З початку, QX50 потрапить на американський ринок, а вже потім японський кроссовер приїде до Європи…