На презентації концепту Viziv Performance Concept ми побачили сучасну інтерпретацію моделі WRX STi, яка матиме такий самий дизайн екстер’єру та форму кузова. Візуальний ефект від прототипу поглиблюється за рахунок величезних коліс, спортивного аеродинамічного обвісу та спеціальних крил, які оптимізують прижимну силу. Судячи з концепту поки незрозуміло в якому саме типі кузова слід чекати серійну модифікацію Subaru WRX STi.
2,5-літровий опозитний двигун існуючої версії зарядженого седана розвиває 296 к.с. максимальної потужності та 407 Нм крутного моменту. Очікується, що новачок поліпшить ці цифри за рахунок електрифікації навісного обладнання. Розгін з 0 до 100 км/год зменшиться з 5,2 секунд до 4,9 секунд. За попередньою інформацією, новий WRX STi отримає безальтернативну автоматичну коробку перемикання швидкостей. Перед початком виробництва нової моделі, японці анонсували випуск обмеженої партії спортивних седанів WRX STi Final Edition, яка заповнить потребу клієнтів у такого роду автомобілів. Вже сьогодні існує величезний попит на попередні генерації WRX STi, тому без власників ці автомобілі не залишаться.
Найближчі декілька місяців продемонструють відношення фанатів марки до концепту, і тільки потім виробник вирішить доцільність тих чи інших рішень. Обмеження щодо відповідності двигунів екологічним нормам Euro 6 впливають на використання старих конструкцій та моторів, через це японці все частіше пробують сумістити бензинові агрегати з електричними системами живлення. Низька витрата палива не єдина перевага гібридів, також ця система покращує екологічну обстановку та позитивно впливає на розвиток сучасних технологій.
На європейському автомобільному ринку нове покоління Subaru WRX STi з’явиться у першій половині 2020 року. Очікувана вартість легендарної моделі складатиме біля 45 тисяч євро…