Для створення дизельної «ракети» спеціалісти Alpina взяли за основу BMW 5 Series та розігнали його рядну Biturbo шістку до неймовірних 700 Нм крутного моменту.
Для реалізації такої потужності, яка може просто розірвати задній привід, інженери вирішили додати до оснащення нової моделі систему повного приводу BMW xDrive. Повний привід встановлений за умовчанням та вперше йде у базовій комплектації. Паровозна тяга та швидкісна 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей дають приголомшливий результат, який виливається у неймовірні 4,9 секунд розгону від 0 до 100 км/год.
Серед технічних особливостей нової Alpina D5 S можна відзначити електрону підвіску Alpina Sport з регульованими амортизаторами, пакет Sport Plus, посилену систему гальм та колісні диски з легкого сплаву без центральної гайки. Доречи, самі диски мають розмір у 20 дюймів та виглядають дуже доречно з новим кузовом.
Відрізнити нову Alpina D5 S від звичайної BMW 5-Series дуже легко, адже заряджений седан видають чотирьох ствольний вихлоп, більш масивний передній бампер та оригінальний малюнок Alpina Badging. В базовій комплектації автомобіль оснащений клімат-контролем, паркувальними датчиками, навігаційною системою BMW, електрорегульованими передніми сидіннями та цифровою панеллю приладів. Інтер’єр має більш якісну обробку, яка виготовляється вручну.
Версія Alpina D5 S Touring також надійшла до продажу, але на відміну від седану караван отримав двигун потужністю 385 к.с. та 800 Нм крутного моменту. Універсал виглядає цікавіше, але класичний седан теж має переваги за рахунок більш представницького вигляду.
Одразу зі стенду франкфуртського автосалону новинка відправилась у дилерські центри Alpina по всій Європі. Орієнтовна вартість BMW Alpina D5 S складає 90 тисяч євро…