Завдяки модульній будові, BMW X2 отримає чотирициліндрові мотори та опціональну систему повного приводу. В порівнянні з X1, новачок виявився на 7 сантиметрів нижчим, що робить його схожим на звичайний хетчбек. До того ж, багажний відсік у X2 на 35 літрів менший ніж у практичного родича. Найбільш виразним елементом у екстер’єрі спортивного кроссовера став значок BMW, розміщений на задній стійці кузова.
На початку продажів клієнти матимуть нагоду обрати один з трьох варіантів двигунів. Переднє привідна бензинова модифікація sDrive20i розвиває 230 к.с. та 450 Нм крутного моменту. Повнопривідні дизельні версії xDrive20d та xDrive25d видають 190 та 230 к.с. відповідно. В якості додаткового обладнання пропонується 7-ступенева роботизована коробка перемикання швидкостей Steptronic. На початку 2018 року з’являться базові бензинова та дизельна модифікації, які мають три циліндри та індекси sDrive18і та sdrive18d. Новий кроссовер буде пропонуватися в специфікаціях SE, Sport, M Sport та M Sport X. Навіть у базі на борту X2 буде присутній клімат-контроль та магнітола, а в більш дорожчих виконаннях клієнти отримують світлодіодні фари та спортивні сидіння.
В інтер’єрі X2 легко впізнати фірмовий дизайн від бренду BMW. Знайоме рульове колесо і торпедо виглядають непогано та досить якісно, але рівень виконання трохи нижчий ніж у конкурентів. По середині центральної консолі топової версії BMW X2 знаходиться 8,8-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, а трохи нижче шайба iDrive, яка з часом додала нових функцій та можливостей.
Європейські ціни на новий BMW X2 починаються з відмітки у 35 тисяч євро, що на 3 тисячі дорожче ніж класичний за формою та змістом X1…