В технічному плані новачок майже не відрізняється від флагманського седану A8, тут так само використовується модульна платформа MLB Evo та модернізовані 6-циліндрові дизельні та бензинові двигуни. Одним з головних конкурентів для нового A7 Sportback вважається Porsche Panamera, водночас у BMW та Mercedes-benz є власний погляд на моделі в сегменті GT. Габаритна довжина A7 Sportback складає 4 метри 96 сантиметрів, що більше ніж у класичного седана A8.
Передня частина A7 Sportback виконана в новому фірмовому стилі бренду та вирізняється наявністю надсучасної світової оптики, яка отримала технології лазерного випромінення. Нове покоління A7 має схожий з попередником дизайн екстер’єру, але на практиці автомобіль виглядає набагато яскравішим та харизматичнішим. Особливого лоску новачку додає опціональний пакет S-line.
Значно більше спільного з флагманським A8 виявляється в середині A7 Sportback, де панує чарівна атмосфера новітніх технологій та сенсорних панелей. Сидячі на водійському місці найбільше відволікає від дороги інформаційно-розважальна система MMI Touch Response об’єднана з 10,1-дюймовим монітором, розміщеним по центру торпедо. Трохи нижче розмістився 8,6-дюймовий сенсорний блок управління клімат-контролем. Обидва екрани гармонійно вписані в загальний дизайн інтер’єру. Футуристична атмосфера в середині A7 Sportback поєднана з розкішним оздобленням та якісним складанням елементів салону.
Новий Audi A7 Sportback дебютує в Німеччині вже на при кінці 2017 року з одним з двох 6-циліндрових двигунів. A7 Sportback 55 TFSI отримав 3-літрову бензинову турбошістку на 335 к.с. та 500 Нм крутного моменту. Розгін з 0 до 100 км/год у цієї версії купе триває всього 5,3 екунди. Дизельний агрегат при такому самому об’ємі видає 285 к.с. та 600 Нм крутного моменту. Нові 6-циліндрові силові агрегати використовують м’яку гібридну технологію, яка використовує 48-вольтну систему електроживлення. Використання лише електронаддуву дозволяє економити близько 10% палива.
На рідному для себе ринку Німеччини Audi A7 Sportback 55 TFSI Quattro оцінена в 70 тисяч євро, а в Україні ця цифра підросте ще на 10 тисяч євро…